Wpis z mikrobloga

@NERP: jak byś nie kręcił afery to dalej X-Kom by Ciebie dymał w rowek. Szczerze mogli by dać nawet znizke 0% na kolejne zakupy ale i tak bym nie skorzystał ponieważ zadne pieniądze nie są w stanie pokryć nerwów...
  • Odpowiedz
Kurła, ktoś tu przedawkował sporo internetów chyba, albo mu w palicę przygrzało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nazwe sklepu wzięto chyba od xmenów ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 7
Ta, ciekawe ile "błędów doradcy" udaje się wykręcić i zrzucić na klienta zanim ten okaże sie wykopowiczem i nakręci małysza.

Bo wygląda na to, że ktoś baczniej (tak jak trzeba) zbadał sprawę dopiero jak sie echem odbiła w internecie.
  • Odpowiedz
@NERP: skoro "jeszcze raz" sprawdzili, to znaczy że przynajmniej raz przyglądali się sprawie wcześniej. Ciekawe co się zdarzyło że taka zmiana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@NERP: Jesli firma przeprosila i na dodatek zaoferowano ci dosc fajne bonusy, ja bym urazy w sercu nie nosila. ( ͡° ͜ʖ ͡°) A do tych, ktorzy twierdza, ze forma rekompensaty jest jakas smieszna: kij wam w oko, chciwi ludzie.
  • Odpowiedz