Wpis z mikrobloga

A już miałem się pytać jak go modelowałeś :P


@Kardig: Model jest dosyć prosty. Myślę, że z 2 dni modelowania i byłby rdy.
Tylko ja bardzo nie lubię modelować :P
@loczyn: Eh muszę wrócić kiedyś do tego
Maya już prawie 3 lata czeka aż ją włączę, zaraz mi się licencja studencka skończy xD
Całe szczęście jest jeszcze stary, dobry Max <3
Maya już prawie 3 lata czeka aż ją włączę, zaraz mi się licencja studencka skończy xD

Całe szczęście jest jeszcze stary, dobry Max <3


@Kardig: Wolę Mayę hahaha :D
@loczyn: Zaczynałem od Maxa i mam do niego sentyment.
Po za tym, o ile wiem Maya jest używana najczęściej do animacje, tak?
Max to bardziej wizki architektoniczne.
Po za tym, o ile wiem Maya jest używana najczęściej do animacje, tak?


@Kardig: Teraz to już jest praktycznie wszędzie jako "industry standard"
Owszem, nadal Maxa dosyć często spotkasz, zwłaszcza w Polsce, ale jeśli masz się uczyć "od zera" to polecam Mayę.
@loczyn: Bardzo Ładne światło i szejdery Panie!
Z brzydkich rzeczy. Ten efekt a'la tiltszift to zamierzony czy po prostu przegiąłeś z dofem? Średnio wyszło imho. Przy tym, treeline sprawia wrażenie wyciętego na odpierdziel. To z HDRki i przez głębię tak wygląda, czy faktycznie szparowałeś te drzewa na szybcika?
Sam model świetnie przedstawiony. Bardzo podobają mi się te subtelności w oświetleniu. :3

ps: Te łopatki wirnika (czy jak to zwał) to z
@themindcrusherHS:

Bardzo Ładne światło i szejdery Panie!

Dziękuję :)

Ten efekt a'la tiltszift to zamierzony czy po prostu przegiąłeś z dofem? Średnio wyszło imho.

I tak i nie. Przy finale będę patrzył co lepiej.

Przy tym, treeline sprawia wrażenie wyciętego na odpierdziel.

Cała scena jest na odpierdziel xD [zał]

ps: Te łopatki wirnika (czy jak to zwał) to z tekstury są czy mesz?

Model

pps: Gdzie lecisz? ;)

Do USA :)
loczyn - @themindcrusherHS: 
 Bardzo Ładne światło i szejdery Panie!
Dziękuję :)

 ...

źródło: comment_d3myOrIFlDsxHdXHWKvwhnvX4PTu7YKA.jpg

Pobierz