Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam problem z Morele.

Zamówiłem sobie laptopa DM GS1060-15PL20, jednak otrzymałem złą wersję laptopa (DM G1060-15PL20 - wersja niemalże identyczna, lecz jest cięższa i grubsza) , zwróciłem się do działu reklamacji oraz zwróciłem laptopa do jednego z punktów, po czym po kilku dniach dostałem odpowiedź, że reklamacja została uznana i dostane tego DM GS1060-15PL20, jednak dzisiaj rano dostałem maila, że zamówienie zostało anulowane, ponieważ tego laptopa nie mają już na stanie.

Co jest dziwne?

- Przypuszczam, że wersja (G oraz wersja GS na morele to jeden i ten sam produkt (ale GS jest tutaj drozszy o 1.5k)
- Nie tak dawno była dość zachęcająca promocja na wersje DM GS1060-15PL20
- Produkt GS jest nadal dostępny na stronie, produkt (G już nie jest (czemu?)

I tutaj zwracam się z prośbą do was, co mogę zrobić żeby faktycznie dostać tego GS1060 albo podobnego? Kupiłem go na rzekomej promce i był to dość dobry deal

#morele #pytanie #gorzkiezale #komputery #laptopy #sklepyinternetowe #afera #zalesie
  • 2
@Dewid: wał do rzecznika praw konsumentów, to jest ich standardowy wał, zawarli z Tobą umowę więc niech jej dotrzymają. Był tu wpis Mirka który załatwił coś podobnego przez ePUAP