Wpis z mikrobloga

Mam problem, być może ktoś z Mirków będzie wiedział co robić

Mam laptopa #lenovo B51-80 od września 2016 roku. W ostatnim miesiącu przestał mi poprawnie działać port od Ethernetu (czy tam jak kto woli, RJ45). Chyba coś się ułamało i aby mieć #internet po kablu, muszę ciągle dociskać wtyk do portu RJ45. Pisałem do Lenovo, #laptop jest na gwarancji do 09.2018 roku, ale oni umywają ręce, bo:


https://support.lenovo.com/pl/pl/documents/ht104148#pcb Istnieje możliwość odpłatnej naprawy pozagwarancyjnej usterki. Proponowany partner serwisowy to: bla bla bla

Laptop był użytkowany normalnie w domu, w żadnych ekstremalnych warunkach. Faktem jest jedynie to, że kabel był często zmieniany (zmiana położenia miejsca laptopa w obrębie mieszkania). Lenovo generalnie się wypięło, mimo, że laptop jest na gwarancji. Poszperałem trochę w necie i znalazłem ustawę, gdzie Art. 8 stoi po mojej stronie - link

Co robić?

#problemypierwszegoswiata #laptopy #serwiskomputerowy #gwarancja #prawo #prawokonsumenckie #internet #pytanie #problem #kiciochpyta #zalesie
  • 7
@Neodym: tak że wysłałbym reklamację z tytułu rękojmi (razem z laptopem) tam gdzie kupowałeś laptopa. Ewentualnie przeszedłsię do tego sklepu i czekał 14 dni na odpowiedź. Najwyżej odmówią.

Nie zapomnij o egzemplarzu reklamacji dla siebie żeby w razie czego mieć jakiś papier
@Jade: Odpada, morele.net (sklep w którym kupiłem lapka przez internet) udzieliły mi roku gwarancji, który już upłynął. Został tylko producent - jeszcze około 2 miesiące mam "gwarancję"