Wpis z mikrobloga

@kapuczina_corki_somsiada: i po co chłopaka obrażasz na starcie, na chodinku tak samo zaczynasz dyskusje? masz uzebienie jeszcze? jak sam nie ogarniasz... transport wymieniony przez Tommo22 bedzie wkrotce o wiele tanszy niz "TIRY", jedyny problem do tej pory to "celnosc", narazie potrzeba ciezarowki zeby to dowiozl pod hale...
@PelenGaz: wkrótce, czyli kiedy? Za 20 lat? Jednostkowy koszt zawsze będzie korzystniejszy dla dużych składów i sklepów wielkopowierzchniowych, które w zasadzie zupełnie wyparły już handel osiedlowy.
@Tommo22: lekki transport ma zastosowanie przy terminowo palących dostawach i artykułach z wyższą marżą, a nie srajtaśmie do biedry. A po za tym, wraz z rozwojem transportu lekkiego przyjdzie i na niego pora na regulacje, które obecnie dotyczą TIRów. Skończy się walenie na strzała
@Tommo22: Nie bardzo kumplu. Ładowność realna ładowność busa - 500kg.
Teraz popatrz : -przesyłki kurierskie też jeżdżą na naczepach, a nie busikami, bo zazwyczaj jest 5000 paczek na rzut. Wyślesz 10-15 busów ?
@Tommo22: Mieliśmy w firmie Sprintera 8EP 319 firanka/alu z małą windą aluminiową, z kurnikiem/zabudową, z kierowcą, paliwem, rzeczami kierowcy, pasami, narożnikami, lekkim paleciakiem - 2962kg. (winda i paleciak to bardzo pożądane wyposażenie w tego typu transporcie, czasem niezbędny do wykonania zlecenia)

Legalnie, więc zostawało 537kg, żeby robić sobie transport.

Później był blaszak MAXI 319 - z zabudową i suwaną ścianą 2680kg gotowy do drogi.
Najlżejsza była Masterka 8EP alu, bez windy,