Wpis z mikrobloga

@cqwtg1355: co ma znaczenia w tym wypadku państwowa czy nie? Uruchomili komercyjny projekt, nie udał się i tyle. Piłkarzy z reklam wycofywali i zrywali umowy pewnie a tęczy już nie wolno? Kontrakt jak kontrakt, zawsze są przewidziane kary umowne albo warunki wyjścia i tyle, no ale tęcza więc ideologie jeszcze trzeba dopchać.

Przyznam, zdanie, że Poznań będzie tęczowy z MPK czy nie, zabrzmiało złowieszczo :-)
@kiken żenujące. Byle nikt nie wpadł na pomysł puczu pod siedzibą rozsądnego MPK. Wedle zasady "Lepiej zapobiegać niz leczyć" - lepiej było im zdjąć prowokację niż obserwować reakcje ludzi- które (jak już wiemy) przyczyniły się do takiej reakcji ze strony MPK.
@Trixie: @Shatter: poważnie, co w tym śmiesznego? Nie wywiązali się z umowy, bo ulegli kilku głosom homofobów, którzy nawet zarzekali się, że ich noga więcej w komunikacji nie postanie (chociaż wszyscy wiemy, że tak by nie było, bo dupę by jednak wozić chcieli). W pewien sposób poparli nietolerancję, bo zdecydowana mniejszość była na nie, jednak kasa już im nie śmierdziała i przez to będą teraz ponosić konsekwencje. Narobili sobie smrodu,
@Oskarek89: oczywiście, że kilku. Wystarczy wejść na ich stronę na fb, ustawić komentarze od "najtrafniejszych" i masz czarno na białym, że zdecydowana WIĘKSZOŚĆ ludzi jest zażenowana ich zachowaniem, a pozostali ich popierają. Dlaczego teraz MPK Poznań nie przychyli się do większości klientów, skoro dali się przekrzyczeć grupce ciemnogrodu? Ja naprawdę rozumiem, gdyby to były jakieś plakaty, dobra, nie każdy chce to oglądać, ale jak można dawać #!$%@? i tęczowe flagi, które
@kiken: Zerwanie umowy jak najbardziej, jeśli bezpodstawne no to niech egzekwują swoje prawa w sądzie. Natomiast gdzie tu niby homofobia? MPK wsł#!$%@?ąc się w głosy swoich klientów, usunęła reklamę która powodowała ich skargi, jeśli już szukać homofobii to w klientach MPK, a nie samej spółce, ona kieruję się przesłankami biznesowymi. Jak coś powoduje (przynajmniej w teorii tak powinno być) spadek ich przychodów bądź skargi od klientów, to eliminują przyczynę.
@bobyxyz: i co to ma do rzeczy? MPK twierdzi, że pojawiło się wiele negatywnych odpowiedzi ze strony klientów, którzy są dla nich ważni, oczywiście mowa o fb. Teraz wystarczy szybki research, również na fb, aby się przekonać, że jednak była to zdecydowana mniejszość, a większość pomysł popierała i coś tutaj nie gra.
@Nidor: A skad wiadomo ze „oczywiscie chodzi tu o facebook”? Dla mnie to wcale nie takie oczywiste. Moze sam fakt ze jest to sprawa kontrowersyjna i wywołuje podziały byl glownym tematem by spolka chcąc zachować neutralność światopoglądowa wycofała sie z tematu. Komunikacja miejska jest od wożenia ludzi a nie od homo, kato czy jakiejkolwiek propagandy.