Mam mały problem z Multimedią... może wpadniecie na jakiś pomysł?
Moja umowa skończyła się jakoś z końcem maja 2018. W okolicach połowy maja dzwonili do mnie w celu przedłużenia abonamentu - dzwonili w ciągu dnia więc nie miałem czasu rozmawiać - umówiłem się (z pracownikiem ich infolinii) na kontakt "na dzień następny" PO godzinie 19. Wyraźnie zaznaczone było "po 19" - i podobno u nich odnotowane. Nikt nie zadzwonił - zadzwonili 2-3 dni później albo w godzinach między 15 a 18. Nie dodzwonili się.
Sprawa zapomniana przeze mnie. Minęły 2 miesiące - płacę sporo wyższy abonament (bez "promocji") - chociaż cena "na stronie" jest sporo niższa za to co mam...
Dzwoniłem na infolinię w ciągu dnia - żeby umowę przedłużyć na nowych warunkach - ale "z najniższą możliwą opcją cenową" (bo mało jestem w domu, po co płacić milion dolarów za coś czego nie używam?). I co się okazało? Jak chciałem kiedyś wyższy pakiet (droższy) - to infolinii wszystkimi siłami chcieli mi przedłużyć umowę. Jak chcę teraz zejść na dół z ceną - infolinia nie może tego zrobić. Nie i koniec.
Odsyłają mnie do placówki "stacjonarnej", która czynna jest w godzinach dla mnie nieosiągalnych (tylko poniedziałek - piątek pracują, w sobotę = nieczynne).
Po zgłoszeniu tego faktu na infolinii - i prośbę o pomoc w rozwiązaniu tego tematu - poinformowano mnie, że nic na to nie mogą poradzić - JEDYNĄ opcją zmiany jest wizyta w placówce.
Czy to normalne traktowanie stałego klienta w tej firmie? Ktoś ma jakiś pomysł ?
@gosiakoprzem: podobny problem miałem: zwiększać pakiet telefonicznie w ciągu 2 min można ale jak zmniejszyć to wizyta w placówce, pisać wypowiedzenie, płacić 3 miesiące i tak dalej. Poszedłem do placówki i powiedziałem jaka sytuacja - i zadałem pytanie, czy nowy klient jest ważniejszy od klienta który jest przez 10/11 lat? Baba powiedziała ze tak - wiec powiedziałem ze rezygnuje. Ok, podpisaliśmy dokumenty i nawet nie wychodziłem, tylko powiedziałem „dzień dobry, chciałbym
I tak chyba zrobię. Napisałem do nich na facebooku jeszcze - podobno przekazali sprawę "wyżej". Jak się sprawa do końca tygodnie nie rozwiąże - to w następnym tygodniu idę im to wypowiedzieć. Jak przyjmą - to od razu też babce powiem, że chce podpisać nową ( ͡°͜ʖ͡°)
@tnorek: @gosiakoprzem: przypomniało mi się jak jeszcze nie pracowałem w branży tylko dorabiałem na budowach. Poszliśmy z bratem kupić drut zbrojeniowy. Chcieliśmy kupić część na jeden paragon, a część na drugi (robiliśmy ogrodzenie u dwóch osób, które były sąsiadami). Kasjer powiedział, że się nie da tak. To brat powiedział "poproszę X drutów". Kasjer nabił to, przyjął kasę, wydał paragon,
@Thor1990: dam znać - o ile jutro w jakiś magiczny sposób ktoś z multimedii nie zadzwoni - bo na Facebooku się zadeklarowali ze się odezwa.
Ogólnie dzisiaj się obudziłem jak głęboko w czarnej dupie siedziałem. Konkurencja (vectra) za lepsza oferta (2x więcej) niż ja bym teraz chciał wola 10PLN miesiecznie taniej :)
Moja umowa skończyła się jakoś z końcem maja 2018. W okolicach połowy maja dzwonili do mnie w celu przedłużenia abonamentu - dzwonili w ciągu dnia więc nie miałem czasu rozmawiać - umówiłem się (z pracownikiem ich infolinii) na kontakt "na dzień następny" PO godzinie 19. Wyraźnie zaznaczone było "po 19" - i podobno u nich odnotowane.
Nikt nie zadzwonił - zadzwonili 2-3 dni później albo w godzinach między 15 a 18. Nie dodzwonili się.
Sprawa zapomniana przeze mnie.
Minęły 2 miesiące - płacę sporo wyższy abonament (bez "promocji") - chociaż cena "na stronie" jest sporo niższa za to co mam...
Dzwoniłem na infolinię w ciągu dnia - żeby umowę przedłużyć na nowych warunkach - ale "z najniższą możliwą opcją cenową" (bo mało jestem w domu, po co płacić milion dolarów za coś czego nie używam?).
I co się okazało?
Jak chciałem kiedyś wyższy pakiet (droższy) - to infolinii wszystkimi siłami chcieli mi przedłużyć umowę.
Jak chcę teraz zejść na dół z ceną - infolinia nie może tego zrobić. Nie i koniec.
Odsyłają mnie do placówki "stacjonarnej", która czynna jest w godzinach dla mnie nieosiągalnych (tylko poniedziałek - piątek pracują, w sobotę = nieczynne).
Po zgłoszeniu tego faktu na infolinii - i prośbę o pomoc w rozwiązaniu tego tematu - poinformowano mnie, że nic na to nie mogą poradzić - JEDYNĄ opcją zmiany jest wizyta w placówce.
Czy to normalne traktowanie stałego klienta w tej firmie?
Ktoś ma jakiś pomysł ?
@tnorek
I tak chyba zrobię.
Napisałem do nich na facebooku jeszcze - podobno przekazali sprawę "wyżej".
Jak się sprawa do końca tygodnie nie rozwiąże - to w następnym tygodniu idę im to wypowiedzieć.
Jak przyjmą - to od razu też babce powiem, że chce podpisać nową ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ewentualnie różowego ze sobą przyniosę ( ͡º ͜ʖ͡º)
@tnorek: @gosiakoprzem: przypomniało mi się jak jeszcze nie pracowałem w branży tylko dorabiałem na budowach. Poszliśmy z bratem kupić drut zbrojeniowy. Chcieliśmy kupić część na jeden paragon, a część na drugi (robiliśmy ogrodzenie u dwóch osób, które były sąsiadami). Kasjer powiedział, że się nie da tak. To brat powiedział "poproszę X drutów". Kasjer nabił to, przyjął kasę, wydał paragon,
Ogólnie dzisiaj się obudziłem jak głęboko w czarnej dupie siedziałem.
Konkurencja (vectra) za lepsza oferta (2x więcej) niż ja bym teraz chciał wola 10PLN miesiecznie taniej :)
I tutaj śmiech na sali: Pani zadzwoniła i nawet powołała się, ze dzwoni w sprawie mojego zgłoszenia na Facebooku.... :)
i... niestety okazało się ze pomoc mi nie może - bo na infolinii nie mogą mi zmniejszyć pakietu.
( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ręce mi opadły.