Wpis z mikrobloga

@mk321: w bazie danych serwera ustawiasz id zestawu ulepszania (item1, ilość, item2, ilość, koszt yang, procentowa szansa-prawdopodobienstwo że ulepszy). W zakładce item w odpowiednim miejscu wpisujesz id danego zestawu i takim sposobem ustalasz system ulepszania
procentowa szansa-prawdopodobienstwo że ulepszy


@STmK: dzięki za opis jak to się ustawia. Ale chciałem poczytać kod, żeby własnie zobaczyć jak z prawdopodobieństwa (procentu) wyliczane jest to czy ulepszy czy nie. Zwykła funkcja Rand() z Pythona? Jakie ziarno (czas systemowy)?
@mk321: jeżeli chcesz się bardziej w to zagłębić to na yt wpisz "paszka merin2" i tam znajdziesz informacje skąd i w jaki sposób uzyskać kod źródłowy.
Jeżeli dojdziesz do tego od czego jest uzależnione powodzenie przy ulepszaniu to podziel się wiedzą. Moim zdaniem jest to losowe, nie zależne od czasu, miejsca. Jednemu przy 99% spali 3 na 1000 innemu 200 na 1000 a jeszcze innemu 0 na 1000
@STmK: znam się na programowaniu i troszkę na bezpieczeństwie. W aplikacjach używane są dwa typy liczb "losowych" :
- generatory liczby pseudolosowych (w Javie np. Random).
- generatory liczb losowych (w Javie np. SecureRandom).

Te pierwsze działają tak:
- wrzucasz im jakieś ziarno,
- jest deterministyczny algorytm, który oblicza liczbę na podstawie ziarna.
Tzn. jak dasz ziarno np. 5, to za każdym razem ciąg liczb pseudolosowych to będzie np. 6, 2,