Wpis z mikrobloga

Siema mam mały problem. 2 dni temu kupiłem PS4 w zestawie z trzema grami w RTV euro AGD. Pierwszego dnia wszystko było w porządku, kolejnego dnia konsola zaczęła się nagle wyłączać i mogę ją włączyć tylko wtedy gdy odepne kabel zasilania i włożę ponownie. Byłem reklamować w sklepie. Kierowniczka zaczęła gadać że konsola może zostać naprawiona i żadna wymiana na nową mi nie przysługuje więc zaczęła się mała wymiana zdań bo kto chce naprawiana konsole popsuta po 2 dniach ? Poszedłem z pracownikiem i powiedział że załatwi to tak że mi wymienia. No i tutaj jest cały problem może wymienić konsole ale nie ma jej na stanie na sklepie ani w magazynie mało tego cena z 1349 zmieniła się na 1600. Sprawa stanęła na tym że powiedział że do poniedziałku mam czas żeby wymienić na coś innego (z dopłatą bo nie ma nic tańszego) albo oddać do serwisu. Nie chce dopłacać za mniejsza zawartość bo na sklepie jest PS4 ze spidermanem za 1500 i też nie chce naprawianej konsoli która działała 2 dni. Mało tego na stronie euro pisze że na zwrot jest 15 dni więc nie wiem czemu ten facet powiedział że poniedziałek to ostateczny termin. Dodam że konsola jest wzięta na raty. Mirki doradzcie co mogę zrobić.
#ps4 #playstation #gwarancja #rtveuroagd
  • 23
  • Odpowiedz
Przywrocilem ustawienia fabryczne i teraz jest jeszcze lepiej, w momencie gdy wlaczam grę (the last of us) konsola odrazu się wyłącza
  • Odpowiedz
  • 0
@asfalt01 nie ma czegoś takiego że zepsuty sprzęt można wymienić na nowy. Albo naprawa (gwarancja) albo zwrot, odstąpienie od umowy (rękojmia).
  • Odpowiedz