Wpis z mikrobloga

Hej @nazwa_pl , dlaczego dostaje od was maila, w którym gratulujecie właściwego wyboru i cieszycie się że jestem z wami skoro nie jestem z wami od początku roku bo od początku roku mam u was #hosting skasowany i razem z #domeny przeniesiony gdzie indziej ? Może zrobię wam jakiś audycik na okoliczność przetwarzania mojego maila ? Tanio policzę, według waszego własnego cennika audytów #rodo ( ͜͡ʖ ͡€)
  • 4
  • Odpowiedz
@DrogoweSafari: Wyślij im że nie chcesz żeby posiadali twoje dane osobowe w bazie danych. Pewnie tego nawet nie odczytają i dalej będą wysyłać to wtedy cyk do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  • Odpowiedz
Cześć @DrogoweSafari - jeśli otrzymałeś od nas tę wiadomość, to oznacza, że w dalszym ciągu posiadasz Panel Klienta w nazwa.pl. Możesz go skasować, przesyłając taką dyspozycję mailem lub składając ją telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta.
  • Odpowiedz