Wpis z mikrobloga

Mireczki! Mam sprawę. Zakupiłem kamerę GoPro 5 w Euro RTV AGD. W domu zauważyłem dwie wady, martwy pixel na wyświetlaczu z tyłu oraz spolaryzowany przedni wyświetlacz. Kamera była droga i niby to jest mała wada, jednak wolałbym mieć za tą cenę kompletny produkt. Oddałem od razu po zakupie kamerę na rękojmię i dzisiaj dostałem zwrotkę iż reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad za które odpowiada sprzedawca. Co mogę zrobić w takiej sytuacji dalej. Dodam iż kamerkę wzięłem na raty i wolałbym, bo w między czasie wyszła gopro 7 za moją dopłatą wymienić na ten model albo zwyczajnie dostać kompletny model gopro 5. Nie ukrywam iż jestem trochę zawiedziony :( Proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji, jak dalej walczyć? Czy w ogóle jestem w stanie coś ugrać.

Dzięki za pomoc
#gopro #prawo #kiciochpyta
  • 10
@Baton_Wielki: Zależy co obejmuje gwarancja. Ja miałem podobną sytuację z laptopem, gdyż dopiero w domu zauważyłem subpiksela, a w warunkach gwarancji jest dopuszczalna ilość dwóch subpikseli. RTV EURO AGD nic z tym temat nie chciało zrobić, ale bezpośredni kontakt z serwisem dell i sami wymienili matrycę na nową,choć nie musieli tego robić. Zmierzam do tego, czy sprzęt musisz reklamować przez RTV EURO AGD czy możesz bezpośrednio przez GOPRO, bo czasami warto
Kilka słów wyjaśnienia, co się okazuje ten sms nie oznaczał tego iż rękojmia jest nieuznana, towar udało mi się wymienić na gopro 7 za dopłatą. Wielki plus dla Euro RTV AGD. Mam 7 wolną od wad.