Aktywne Wpisy
Minieri +862
ImNewHere +48
#ukraina #wojna #rosja
Niestety dlatego NATO czy UE jest w kwestii decyzji niezdolne do niczego. Nigdy nie będzie zgody każdego członka na jakieś działania.
A mamy szansę bić się na ziemiach Ukrainy tak jak kiedyś walczono na naszych, głównie siłą żywą Ukrainy.
A za rok, może już być za późno i będziemy w czarnej dupie przygotowując nasz kraj do wojny..
Niestety dlatego NATO czy UE jest w kwestii decyzji niezdolne do niczego. Nigdy nie będzie zgody każdego członka na jakieś działania.
A mamy szansę bić się na ziemiach Ukrainy tak jak kiedyś walczono na naszych, głównie siłą żywą Ukrainy.
A za rok, może już być za późno i będziemy w czarnej dupie przygotowując nasz kraj do wojny..
Budujemy drugą Bawarię.
#polska #polityka #januszebiznesu #bekazpisu #gospodarka #nacjonalizacja
HWAUA WIELGIEJ BOLZCE!!!!!!111
cena sprzedaży w 2013 r.: 215 mln zł
cena odkupu 2018: 350-400 mln zł
Z tym rządem świetnie robi się interesy. Trzeba tylko mieć dojścia do odpowiedniego ucha i dojenie sprzedać z jakąś gadką o wstawaniu z kolan.
@Andreth: Oczywiście nic nie wiesz, ale trollujesz.
Uważasz, że kolejka na Kasprowy powinna być własnością zagranicznego funduszu czy tez powinna należeć do Polski?
@fryferykkompot: Po kiego wuja Państwo kolejka na kasprowy?
Komentarz usunięty przez autora
@fryferykkompot: A po co merytorycznie odpowiadać na pytania?
Państwo nie ma tutaj żadnego interesu w posiadaniu kolejki na kasprowy. Ona istnieje, nie trzeba tworzyć nowej infrastruktury, której prywatny kapitał nie jest skłonny sfinansować. Nie trzeba dotować cen usług, bo te są normalne. Nie jest to też szczególnie dochodowy biznes.
@Sabarolus: Wskaż mi kraj w Europie, gdzie kolej nie należy do państwa.
@adam2a: Nieprawda. Ta kolejka jest dochodowa. (bilet kosztuje coś ok 40zł więć dość sporo).
Zatem po co Wawel i Zamek Królewski? Też już istnieją i nie trzeba tworzyć nowej infrastruktury
Jestem Polakiem – więc całą rozległą
@fryferykkompot: No i co w związku z tym? Wszystkie dochodowe biznesy powinno przejąć państwo?
@fryferykkompot: Nie ma też prywatnego operatora, który by chciał tą infrastrukturę utrzymać n rynkowych warunkach. Poza tym to jest dziedzictwo kulturowe, a nie wyciąg narciarski. Tutaj serio
@adam2a: A czy wszystkie dochodowe biznesy należy sprzedać?
Co to są rynkowe warunki utrzymania np.: Zamku Królewskiego? Zapewniam Cię, że byłby tam świetny i bardzo rentowny hotel.
I tu się zgadzamy. Kolej na Kasprowy to właśnie jest element tego dziedzictwa tylko z lat `30 ubiegłego
Nie wiem jednak co ma do tego turystyczna kolejka na Kasprowy Wierch, która jest dochodowa.
więc poprosiłem Cię o wskazanie państw w Europie, gdzie koleje pasażerskie nie są państwowe. I oczywiście masz rację, że takich kolei nie ma.
Nie rozumiem jednak, dlaczego państwo ma się pozbywać rentownego biznesu?