Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy ja jestem jakaś dziwna.

Mirki i mirabelki, od paru miesięcy widuję się z takim jednym, Damianem.
Od razu napomknę, że może nie mam zbyt dużego doświadczenia związkowego, ale też nie tak, że nie mam go wcale.
Damian ma dużo znajomych, też znajomych dziewczyn i ogólnie jest dosyć rozrywkowym i otwartym facetem. Ja trochę mniej rozrywkowa, wiadomo, bo jak inaczej trafiłabym na wykop ( ͡° ͜ʖ ͡°).
No i tu chodzi o to, że Damian wśród znajomych (nie są to nasi wspólni znajomi) zachowuje się dziwnie, albo to ja jestem dziwna. Zaczyna mnie olewać, zauważyłam, że gdy jesteśmy w towarzystwie nawet na mnie nie patrzy. Robi się z niego "król towarzystwa". Dochodzi do sytuacji, gdzie na wspólnym wypadzie potrafi mnie zostawić dwa kroki z tyłu. Jak w towarzystwie pojawiają się dziewczyny zdarza mu się mieć dziwne teksty, typu "Magda, jak bolą cię plecki to ja Ci je rozmasuję" (Magda ma chłopaka), co mnie stawia w niezręcznej sytuacji. Rzadko kiedy okazuje mi czułość, taką zwykłą, naturalną jak chwycenie za rękę, choć ma swoje momenty. Pisze też z dużą ilością dziewczyn, no spoko, można mieć koleżanki, ale gdy robi to, jak jesteśmy razem i mamy spędzić czas to trochę dziwne. Powiem tyle, że Damian być może nie miał gdzie nauczyć się tej czułości. Ja staram się to zmienić, ale czasami trafiam na ścianę a z drugiej strony mam wrażenie, że on wie jak "powinien" się zachować, ale tego nie robi. Powiedzcie mi czy przesadzam i jestem przewrażliwiona, czy koleś leci sobie w kulki i owinął mnie sobie wokół palca. Dodam, że w towarzystwie staram się po sobie niczego nie pokazywać i nie robić z siebie księżniczki, zachowuję się normalnie, kilka razy po fakcie napominałam go, że mnie zostawia i sobie idzie, on mówi, że nie jest tego świadomy, po czym po paru dniach jest to samo.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną