Wpis z mikrobloga

@jos: Niektóre zarzuty na gry online są imho troche nie zrozumieniem czy jest gra online. Tzn. przynajmniej z tego co widziałem na gameplayach na YT. No bo tak czepianie się, że nie tworzy się postaci na początku gry jest imho na siłe. Postać tworzy się w trakcie wybierając special i perki. A i twierdzenie, ze perki mało zmieniają tez jest nieprawdzie. Przeglądałem perki i wiele z nich jest znaczących. Oni jak
Zabrzmię jak stary ramol, ale trudno - interfejs nie był wcale zły w starych Falloutach. Wielką zaletą było to, że były to gry tworzone na komputery osobiste, dzięki czemu istniało mnóstwo skrótów klawiszowych, które uprzyjemniały na przykład posługiwaniem się skillami podczas rozgrywki.

Tak samo zwrócę uwagę, że ekran rozwoju postaci był jeden, na którym wszystko się mieściło i po otwarciu go można było wszystko od razu zobaczyć. Szybkie otwarcie ekranu skrótem klawiszowym
@Lisaros: Też się nie zgadzam z @Wonziu odnośnie interfejsu Fallout 1,2 . Mi od początku się on podobał. Z kolei interfejs Fallout 3,4 to dopiero dramat. W pierwszych częściach jest wszystko czytelne i intuicyjne. W wersji 3D interfejs to nieintuicyjne, mało czytelne wodotryski.