Wpis z mikrobloga

@ibeafraidi: wolałbym nowe chinole typu goodride/sunny, wanli/ fortuna etc wynalazki, niz 5+ letniego continentala czy michelina, albo nawet świeższego, ale z tylko połową bieżnika.
  • Odpowiedz
  • 0
@ibeafraidi
@anonim1133
@Pan_wons
@nunu85

tak teraz myślę że albo wezmę nowe jakieś Dębiece/nokian 150zl za oponę a felgi sobie kupię za rok. Albo myślałem też nad oponami wielosezonowymi. Co o tym myślicie?

Mam fieste 70 KM i rocznie robię tylko z 10k. Najdalej jeżdżę do większego miasta 25km w jedną stronę albo na studia 4-6 razy w miesiącu 50km w jedną stronę.
  • Odpowiedz
@ibeafraidi: Miałem podobne dylematy i ostatecznie kupiłem całoroczne Nexen N'Blue 4 Season. Początkowo chciałem kupować nowy komplet zimówek, ale na wiosnę czekałoby mnie to samo z letnimi, a jakoś nie przepadam za częstymi wizytami w wulkanizacji. Początkowo byłem przekonany na zakup Goodyear Vector 4Seasons G2, ale trafiłem przypadkiem na wyniki tego testu: https://autokult.pl/31206,test-opon-calorocznych-adac-ogumienie-w-rozmiarze-175-65-r14 Zbiera dobre opinie także tutaj: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/7-of-the-best-all-season-tyres-for-2018.htm i jest stawiana na równi z czołowymi oponami całorocznymi. Ze względu na
  • Odpowiedz
  • 0
@AbuJamal wielkie dzięki. Dopiero teraz tak naprawdę przeczytałem co napisałeś :D na 99% wezmę te co ty. Niska cena a opinie i testy bardzo dobre więc czemu by ich nie wybrać
  • Odpowiedz
@ibeafraidi: Mam nadzieję, że będziesz zadowolony. Na razie nie mam powodów do narzekań, ale brakuje też zimowych warunków, żeby w pełni ocenić potencjał tych opon. Na suchym trzymają bardzo przyzwoicie, na trochę wilgotnym asfalcie również, bo ciężko było mi zerwać przyczepność z wyłączonym ASR. Dużą zaletą tych opon jest to, że generują niski hałas, są cichsze nawet od moich dotychczasowych letnich, a o zimówkach już nie wspomnę.
  • Odpowiedz