Wpis z mikrobloga

@Wiggles: nie wiem jak jest na poczcie, ale u innych kurierów warto zadzwonić na infolinię. Oni mogą mieć więcej informacji i być może wiedzą, że list jest zgubiony lub źle zaadresowany. Plus możesz ich zapytać co dalej.
  • Odpowiedz
@Wiggles:
1. Reklamację możesz pisać nawet pięć minut po wysyłce.
2. Ewentualne odszkodowania w przesyłkach międzynarodowych możesz otrzymać tylko po zaginięciu/uszkodzeniu przesyłki, za opóźnienie nie dostaniesz nic.
3. Formularz reklamacji jaki uznają to tylko ten internetowy z ich strony lub drukowany dostępny na poczcie.
4. Moim zdaniem czasowo jeszcze jest w miarę ok, sprawdź na stronie poczty francuskiej czy po ich stronie coś się zmieniło.
  • Odpowiedz
@TeslaX:
1. Tego nie wiedziałem. Teoretycznie powinna być dostarczona do 5 listopada, tak mi powiedzieli na infolinii.
2. Za globala za opóźnienie dostałem kiedyś chyba 10 pln :)
3. to wiadomka, dodatkowo trzeba mieć skan potwierdzający nadanie.
4. na stronie poczty FR też tylko info że wysłane z Polszy.
  • Odpowiedz