Wpis z mikrobloga

Ehh jestem rozdarty, muszę przerwać pracę nad projektem gry którą wymyśliłem już cztery lata temu bo robienie tego solo bez funduszy nie ma sensu i wracam do pracy nad moją mobilką która będzie wielkim viralem i zarobi dla mnie kupe kasy xd.

Dwa słowa o projekcie: Będzie to sandboxowy mmo, połączenie WoT, WarThunder czy Crossout w którym budujemy pojazdy pancerne. Ale zaraz tym jest właśnie Crossout! I tu się mylisz w Crossout tak jak w wielu innych sandboxach buduje się z gotowych klocków, prefabrykatów co mocno ogranicza możliwości. W tym projekcie gracz może dostować wymiary, położenie kąt nachylenia każdego elementu według własnego widzimisie,to tak jakby przenosić modele z blendera czy SketchUp do gry ale to wszystko dzieje się inGAME.
A co jest na gifie? To co udało mi się zrobić do tej pory xd. System kontrolowania meshy, czyli
-wykrywanie ścian obiektu
-podświetlanie ścian obiektu
-wyciąganie ścian obiektu xd
- podstawy zapisywania i wczytywanie obiektów

Jest jeszcze kilka innych ficzerów ale to może kiedy indziej.

#gamedev no i taguje #warthunder #worldoftanks #crossout może kogo zainteresuje
L.....2 - Ehh jestem rozdarty, muszę przerwać pracę nad projektem gry którą wymyśliłe...

źródło: comment_0o7zs5qWq72MdIArVCAWQMf1Ni7KIFwO.gif

Pobierz
  • 20
@LaserRock46AND2: Ło panie.
Szalony pomysł.

Niezależnie od tego jak dobrze napisałbyś ten system tworzenia pojazdów, to koniec końców okazałoby się że z gameplayowego punktu wiedzenia najlepszy jest jeden wzór - w postaci bardzo mocno pochylonego klina.
I cały fantastyczny pomysł zostałby w ten sposób przez graczy zniszczony.
@applicattura: oczywiście zdaję sobie z tego sprawę, w Crossout gram od alpha testów i twórcy też mieli z tym trochę problemów i projektowali grę obserwując co robią gracze. Ja też to obserwowałem więc mam w tym trochę doświadczenia.