Wpis z mikrobloga

Witam szanownych Mireczków i Mirabelki!

Chciałbym prosić was o Wykop Efekt

Walka z wiatrakami ZTE w-support......

Kupiłem projektor ZTE SPRO 2 fajny mobilny itp.

Okazało się, że autofokus ma problem i nie dostraja dokładnie, trzeba robić korektę ręcznie, oprócz tego problemu obraz rzucany na ścianę jest lekko skrzywiony, wiec trzeba podnieść projektor z lewej strony. Po godzinie traci łączność z WiFi.

Wiec co mi tam myślę, wyśle to naprawią,przecież gwarancją jest :))

Pani z infolinii proszę wysłać nie ma problemu...

I tak zaczyna się walka z wiatrakami.

Data wystawienia raportu 16.11.2018

Cytuje: podczas pobytu urządzenia w serwisie zgłaszana usterka nie wystąpiła. Długotrwałe testy przeprowadzone przez techników Autoryzowanego Centrum Serwisowego nie potwierdziły zgłaszanego problemu.

Projektor wraca. Po włóczeniu projektora usterki jak były tak są bez zmian
Wysyłam ponownie.

22.11.2018 Naprawa zakończona.podczas pobytu urządzenia w Serwisie zgłaszana usterka nie wystąpiła. Długotrwałe testy przeprowadzone przez techników naszego Autoryzowanego Centrum Serwisowego nie potwierdziły zgłoszonego problemu.

Mila pani z infolinii rozumie no ale uparty serwisant nie chce widzieć problemu.

Według serwisu ZTE to normalne, że trzeba dostrajać autofokus.
Krzywo rzucany obraz to pewnie krzywa powierzchnia na której stoi projektor.
Traci łączność z WiFi normalka.
Pewnie by to zgonili na uszkodzenie mechaniczne no ale się nie da. Bo projektor jest w stanie idealnym.

Najprawdopodobniej jest jakiś problem z optyką pewnie zle złożony. Fac........

Mam drugi taki sam bez problemów nawet proponowałem, żeby im wysłać drugi dla porównania.
Wiec pytam, jak się pani odniesie do tego, że mam jeszcze jeden taki sam i niema takich problemów.

Proszę złożyć reklamacje do Gwaranta i dała mi numer, którego nikt nie odbiera :)

Napisałem do ZTE Polska zobaczymy co dalej.
Wnioski wyciągnijcie sami nie wiem jak to się skończy. Odniosłem wrażenie, że ich zadaniem było mnie spławić, a nie naprawić projektor Serwis w-support nie należy do najlepszych a kontakt ZTE na razie nieudany.

Chyba jednak warto, zastanowić się nad producentem kupując drogi sprzęt. Poczytać na necie jak działają ich serwisy gwarancyjne.

Ku przestrodze drogie wykopki :)

Dam znać jak cos z tego wyniknie.

#wykopefekt
  • 2
Witam na razie przepychanka w e-mail. Jedno co jest pewne, że Polscy użytkownicy projektora zte spro 2 będą mieli wielki problem w razie awarii.
ZTE Polska brak kontaktu jakiegokolwiek. Infolinia widmo,na e-mail nie odpisują. Jedyny serwis w Polsce projektora to W-suporrt, który mnie spławia i wmawia, że wszystko jest ok.