Wpis z mikrobloga

Witojcie :D
Byłem ostatnio u wulkanizatora, na wymianę kół z alu na stalowe, po 100km trzeba dokręcić śruby, ja chce dokręcić śrubę a ona ani sie odkręcić ani przykręcić, sadze ze gwint z piasty po ich zabawach pneumatem wysiadł, mam paragon (gość nie chciał dać, w końcu dal, usługa byla 5dni temu, przez te 5 dni nie jeździłem) za godzinę tam jadę do niego, co mam zrobić aby dogadać się z Januszem? Sadze ze skoro nie chciał dać paragonu to będzie wymyślał h wie co, jak postąpić żeby zapłacił za swoje szkody?

#motoryzacja #mechanikasamochodowa #januszebiznesu
  • 12
  • Odpowiedz
@grzechu988: w ogóle nie wiem z czego wynika ta teoria, że po 100km trzeba koła dokręcać po zmianie xDDDD

jakiś kolejny urban legend xDDD
nigdy w życiu nie dokręcałem śrub po tym jak zmieniałem koła, i nigdy mi się nic nie odkręciło xD

wystarczy, że goście Ci przykręcili powiedzmy na jakieś 130 nm i zwykłym kluczem z bagażnika bez przedłużki tej śruby nie ruszysz, pojdziesz zrobisz awanturę i debila z siebie
  • Odpowiedz
@amath: Nie rozumiesz, że śruba się obkręca? Próbowałem ja odkręcić żeby sprawdzić w jakim stanie jest gwint na śrubie i nie da rady. To niby dlaczego miałbym zrobić z siebie debila
  • Odpowiedz
@amath: kiedyś zmieniałem koło (jedno), dokręciłem, przejechałem jakieś 100 km i trochę poprawiłem.
Po ok. 1k km zaczęło stukać w różnych okolicznościach, wszystkie śruby były lekko poluzowane - i raczej wykluczam ingerencję sąsiada.
Także ja teraz dokręcam przy zmianie, po 50-150 km i jeszcze za jakiś miesiąc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Poprzeciągane gwinty przez udary, rurki i przedłużki mają prawo się luzować i odkręcać. Pomijam specy debili co oliwą smarują gwinty w śrubach do kół. A widziałem już nie jednego takiego szefunia z peerelu co wie lepiej.
  • Odpowiedz