Wpis z mikrobloga

Siemano Mireczki spod #nieruchomosci, a szczególnie ci z #krakow

Zależy mi na opinii na temat nowej inwestycji mieszkaniowej, która realizowana jest w tym momencie na Żabińcu. Chodzi konkretnie o Casa Feliz. Zauważam dość duży potencjał jeśli chodzi o lokalizację. Z Żabińca jest blisko i na pętlę Krowodrza Górka i do alei 29 Listopada. Mam na oku kilka mieszkań, które są tam jeszcze na sprzedaż. Są one sprzedawane etapami.

W II kwartale 2019 ma być oddane to: http://casafeliz.pl/mieszkania/szczegoly/579

W II kwartale 2020 ma być oddane to: http://casafeliz.pl/mieszkania/szczegoly/730

W II kwartale 2020 ma być oddane to: http://casafeliz.pl/mieszkania/szczegoly/744

Drugie i trzecie mieszkania, pomimo że sumarycznie tańsze, to oczywiście jeśli chodzi o cenę za metr kwadratowy ogólnie wychodzi drożej w porównaniu z tym, które ma być gotowe jako pierwsze. Są one też oczywiście trochę mniejsze.

Jestem laikiem jeśli chodzi o #mieszkanie z rynku pierwotnego. Czy ktoś z Was mógłby pomóc i wyraził swoje zdanie na temat ww. lokali oraz tej inwestycji ogólnie? Plusy są mile widziane, choć oczywiście bardziej zależy mi na minusach. Deweloperzy bardzo dobrze dbają o to, by zalety były ze wszech miar wyeksponowane, a o wadach się oczywiście nie mówi.

Czy uważacie, że plany tych mieszkań wyglądają sensownie? Mnie w niektórych przypadkach razi brak okien w kuchni, a zwłaszcza gdy biorę pod uwagę oddzielenie aneksu kuchennego od "salonu" (taki wariant rozważam). Wydaje mi się też, że łazienki są trochę małe...

A może jest w Krakowie coś innego, na co można zwrócić uwagę?

Co powiecie w ogóle o cenach tych mieszkań?

Z góry dzięki za opinię. Chętnie poznam zdanie każdego, kto jest mniej lub bardziej w temacie.

#mieszkania #pytanie #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
Pobierz moby22 - Siemano Mireczki spod #nieruchomosci, a szczególnie ci z #krakow

Zależy m...
źródło: comment_BW2iuAgB9H5twU9HSbt1rwZgLpzkloxJ.jpg
  • 32