Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Pacjent 1.8t wyśrubowane do 209KM. Przy mocniejszym depnięciu przerywa mi na LPG, czasem z check engine. Błędy pokazują na wypadanie zaplonu na 2 i 3. Świece wymieniane ok 25k km temu na Boscha. Gazownik sugerował zmianę świec.
Teraz pytanie, miał ktoś podobnie?
Teraz drugi temat, zdania są podzielone, świece NGK czy Bosch? Jeśli NGK to PFR6Q czy PFR7Q?

Wykręcona świeca miała brązowy osad.

#motoryzacja #lpg #mechanikasamochodowa #mechanika
  • 37
@w3soly: Przy każdych obrotach ci szarpie czy tylko gdzieś powyżej 5tys.? Zobacz w blokach pomiarowych 033 co się dzieje z korektą z sondy lambda. Jeśli leci do +25% tuż przed tym szarpaniem to za mało paliwa dostaje (podczas szarpania na pewno poleci bo widzi dużo tlenu i da na plus). Jaki masz kod silnika? Bo jeśli masz wersje bez szerokopasmowej sondy lambda to sprawdzanie korekt przy gazie w podłodze wiele nie
świece NGK czy Bosch?

@w3soly: BERU lub DENSO. Takie jak w katalogu/jakie zaleca producent. Bez cudowania z jakimiś wynalazkami do LPG czy cieplejszymi bo janusz na forum tak napisał. Masz pewnie problem z LPG, skoro na Pb się nic takiego nie dzieje... Za słaba instalacja lub źle wystrojona. Co z korektami w komputerze przy jeździe na Pb i LPG?
strojenie było bez jazdy. Tylko podłączenie kompa i tyle. Zobaczę co z zapłonem. Jak nie cewki/świece to udam się ponownie do gazownika

@w3soly: nawet tego nie sprawdzaj. Aut zwykłych 1.2 nawet żaden szanujący gazownik nie stroi w miejscu, a co dopiero tuningowaną turbo benzynę - przecież to trzeba z 25km zrobić by ją dobrze wystroić. #!$%@? nie gazownik. Strojenia nie było, tylko gówno-autokalibracja.