@koniu9191: ja bym wziął G29 chociażby ze względu na normalny montaż do biurka (nie przyssawki) i lepsze pedały + sprzęgło jakbyś się chciał pobawić shifterem. Mechanizm FFB może i gorszy bo te zębatki dość głośno klekoczą, ale ponoć bezawaryjny.
@dwiestronyhistorii: @wysuszony: jak czytałem opinie to dużo ludzi narzeka na piszczenie przy skęcaniu w lewo i tego się boję bo raczej g29 będę używane kupował. t150 pro tańsze więc skusiłbym się na nowe
@koniu9191: T150 Pro tylko i wyłącznie mając taki wybór, G29 to jest PRZESTARZAŁY sprzęt sięgający czasów G25. T150 to konstrukcja hybrydowa jako jedyna w tej cenie, paski + zębatki dzięki czemu jest ciszej (i to jest ważne bo G25/7/9 potrafi być serio głośne) i precyzyjniej (nie ma takich problemów z luzami na środku jak w G25/7/9)
No super, G29 może jest teoretycznie trwalsze. Ale wiesz czemu jest trwalsze? Bo to stara
@wysuszony: Pedały w T150 Pro to T3PA, mają sprzęgło.
Wracając do G29 to jest to dla mnie straszny skok na kase. Rebrandowane G27 które jest rebrandowanym G25 z zabranym shifterem XD Mało kto go używa i tak (a ten shifter G25/27 to bardziej zabawka niż coś specjalnego) ale sam fakt śmieszy. Jedyny atut pancerności konstrukcji wynika z jej prostoty i starości, jednakże jest to w użytkowaniu gorsza kontrukcja. T150 jak działa
@koniu9191: jak T150 to bierz od razu Pro, ja chciałem przycebulić bo uznałem że pedały to mi nie potrzebne lepsze (chociaż wiekszość mówiła, żeby brać Pro) a po roku i tak T3PA kupiłem. Nie żałuję ;) W mojej ocenie warto ale niestety mogę porównać tylko do G27 i dużo lepiej mi się jeździ na T150
Sikorski odwala taką robotę na arenie międzynarodowej, Tusk odblokował 600mld. Takich polityków nam trzeba. Poważnych i szanowanych. W komentarzu zdjęcie dla kontrastu. #polityka
#simracing #kierownica #ps4 #pcmasterrace
No super, G29 może jest teoretycznie trwalsze. Ale wiesz czemu jest trwalsze? Bo to stara
Wracając do G29 to jest to dla mnie straszny skok na kase. Rebrandowane G27 które jest rebrandowanym G25 z zabranym shifterem XD Mało kto go używa i tak (a ten shifter G25/27 to bardziej zabawka niż coś specjalnego) ale sam fakt śmieszy. Jedyny atut pancerności konstrukcji wynika z jej prostoty i starości, jednakże jest to w użytkowaniu gorsza kontrukcja. T150 jak działa
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie żałuję ;)
W mojej ocenie warto ale niestety mogę porównać tylko do G27 i dużo lepiej mi się jeździ na T150
Miałem DFGT, potem kupiłem G27, i.. teraz sprzedaję, żeby kupić T300.