Wpis z mikrobloga

@Artyna: najlepszy silnik jaki można mieć w Lagunie II. Jeździłem 170KM, spalił na trasie Śląsk-morze-Śląsk około 8l benzyny (trochę pałowania, trochę zamulania), ogólnie to polecam. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Podobno nadają się do LPG.
  • Odpowiedz
@klark: Dokładnie, raz że jest ich naprawdę mało, a dwa kupić z tego dobry egzemplarz ciężko. Co do LPG to każdy silnik w LII jest dobry. 1.8 spoko, ale słaby, dlatego zastanawiam się nad 2.0T. Megane też brana pod uwagę.
  • Odpowiedz
@Pio23 Renault Laguna II to wbrew pozorom bardzo dobry samochod.
Wiem,ze ma przydomek krolowej lawety,ale te czasy juz minely. Wybierajac silnik benzynowy,masz ladny,wygodny i bezawaryjny samochod. Polifty sa duzo lepszej jakosci,a ich obecne ceny sa super korzystne.
2,0t to najlepszy silnik w aucie,da rade bez wielkich wydatkow zagazowac.

Sprawdzic tylko czy elektronika wariuje oraz stan turbo i smigac.

Megane ma odrobine lepsza jakosc,takze to tez swietny wybor
W kombi jest bardzo przestrzonne
  • Odpowiedz
@Pio23: JA nie jestem posiadaczem, ale mój wspólnik ma Laguny od jedynki, przed dwie dwójki, po trójkę i teraz ma talismana. Mówi że ten silnik to jest najlepsze co było i trochę czasem żałuje, że talisman jest mniej fajny. Auto pod względem silnikowym było bezawaryjne. W dwójce FL też miał ten sam silnik i tak samo. Inne rzeczy coś tam się czasem psuły na dystansie 200 000 km, ale ogólnie renault
  • Odpowiedz
@vegetassj1: Wiem że fajny bo miałem do czynienia z 1.8 PB i bardzo fajne auto. Co do liftu to racja, jakość poprawiona, elektronika też. Jedyna wada polifta to deska rozdzielcza(rozkleja się u góry po stronie pasażera). Co do megane zwykłej 2.0 to też dobre auto, kombi pojemne.
  • Odpowiedz
@Pio23: Tam jest turbo o stałej geometrii więc podejrzewam, że koszta nie będą duże. Miałem na myśli uszczelnienie silnik-skrzynia (u janusza 500 w warsztacie 1000). Wiadomo, że gdy będzie zapocenie to nic, ale jak kapie na ziemie jak u mnie no to się #!$%@?. Myślałem, że to olej bo czarne i lepkie więc wymieniłem ten uszczelniacz wału od strony skrzyni. Dzisiaj się okazało, że to cieknie z układu wspomagania. Mam nadzieję,
  • Odpowiedz
@Przedmidorrr: Myślałem że tam jest zmienna geometria. O stałej jest w wersji 163 i 205? Wiesz, z kosztami zawsze się liczę, jakiś wyciek, coś naprawić. Zawsze z tyłu głowy jest "rezerwowa" kasa na takie coś po zakupie :)

Masz jakieś zdjęcie swojej? Możesz na PW wysłać.
  • Odpowiedz