Wpis z mikrobloga

Osobiście korzystałem przez rok z pakietu ze słabsza jakością i jak się przeniosłem na wyższy to żadnej różnicy nie zauważyłem z tym ze może to być wina telewizora
@CantRest tylko czy jesteś pewien że leci w 4K (Ultra HD) jeżeli net nie wyrabia aplikacja sama zmienia jakość na gorszą. Np zauważyłem że u mnie w aplikacji wciskając guzik info na pilocie mam na początku 720p, jak podbije bufor to wskakuje 1080p potem 2140p, ale no w niedzielę jak jest u mnie atak na osiedlu na internet to samo potrafi wrócić z UHD na HD żeby się nie zacinał obraz. Sprawdź
@CantRest ja mam apke w tv i jest klawisz info. Na apce w mibox też pokazuje. Może sam dostęp do hdmi zmylic bo np przelaczając na Miboxa w tv pojawia się źródło 4K ale to jest ogólna rozdzielczość Miboxa, nie tego co akurat leci. Najłatwiej to sprawdzić na YouTube, wymusić film w 4k60hz i u mnie w niedzielę np o minucie zacina i bufor. A net 100mb