Aktywne Wpisy
Undying +508
Muszę się wyżalić, po niecałych 6 latach w kołchozie udało mi się znaleźć inną pracę, na tym samym stanowisku, w firmie 35km dalej i za stawkę około 3000 brutto większą. Mega się cieszę, ale przełożony dzisiaj o mało mi nie zaje*al za wypowiedzenie xd nasłuchałem się że nie mam co liczyć na podobną kasę tutaj, żebym to sobie dobrze przemyślał, że dojazdy mnie wykończą, że będę tego żałował i że mogłem przyjść
Ryptun +720
Odcinek 4: █▬█ █ ▀█▀
W tym odcinku najpierw ciekawostki, później fakty z kronikarskiego obowiązku.
- znalazł się na prestiżowej liście "25 samochodów, którymi musisz się przejechać przed śmiercią" magazynu Car
- Spoiler, który powyżej 120 km/h wysuwał się automatycznie, a poniżej 20 km/h wsuwał ponownie
- spiralna sprężarka mechaniczna powietrza (kompresor) G-Lader w modelu G60, która ostatecznie w życiu przegrała ze zwykłą turbosprężarką
- VW nazywa autka od nazw wiatrów (Golf, Passat, Scirocco). Corrado wzięło się od hiszpańskiego correr, co oznacza "biec, pędzić". Początkowo planowano nazwę Tajfun, ale szefostwo stwierdziło, że zbytnio kojarzyłoby się ze zniszczeniem, które niesie za sobą ten wiatr.
- Miał być następcą VW Scirocco II, ale z powodu o wiele wyższej ceny zdecydowano się na wprowadzenie nowego modelu
- płytę podłogową ma z Passata B3, przód wspólny z Jettą. Wiele części mechanicznych wspólnych z innymi Volkswagenami.
Produkowany przez Karmanna w Osnabrück w latach 1988-1995 w liczbie 97 521 sztuk. Gama silników: od 1.8 R4 107 KM do 2.9 VR6 190 KM, 6,9 sekund do setki. Oczywiście wszystkie silniki na benzynkę.
Osobiście uważam to auto za jedno z lepszych niemieckich projektów w historii motoryzacji. Ma kształt klina, fajne długie przetłoczenie ciągnące się przez całą długość, nienachalny wygląd, nisko zawieszone nadwozie na srebrnych BBSach. Niepowtarzalny teutoński sznyt typowy dla starych aut z RFNu. Mój silny kandydat do wygrania konkursu na najlepsze coupe lat 90.
#rzetelnafura <- cotygodniowa dawka wysokooktanowych treści
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #volkswagen #czarneblachy
Zawsze myślałem ze bliżej mu do golfa niż passata a tu proszę
@DerMirker pąmietam, że z 8 lat temu strasznie mnie nosiło na corrado, tym bardziej że ceny były naprawdę niskie. Parę tysięcy i można było mieć, jako gówniak nie myślałem o stanie Ryłko o marzeniu (。◕‿‿◕。)
A dobrze wiem że kiedyś ceny będą zabójcze. Ale na pewno przejadę się kiedyś z czystej ciekawości jak się tym jeździ.
Tak samo miałem z CRX'em - byłem ciekawy i nie zawiodłem się bo to była czysta frajda ;D
Komentarz usunięty przez autora
@DerMirker: Może do Top20 by się załapał.