Wpis z mikrobloga

@n1troo: Dodam jeszcze że jak włączysz większość z tych efektów na mobile to fpsy spadną drastycznie bo większość z tych efektów jest bardzo kosztowna i mobile nie wyrabia
  • Odpowiedz
@draculeq: @ofczy: No i nie moę pozbyć się takiego wyglądu plastycznego, wkurza mnie to. Jak mam np sciane to wygląda ona bardzo mokra albo cos w tym stylu, nie wiem jak uzyskać efekt taki jak na obrazku powyżej.
  • Odpowiedz
@n1troo: Dopasowujesz w materiałach Smoothness i Metallic. W teorii, w prawdziwym świecie, Metallic jest albo 0.0 albo 1.0, nic pomiędzy. Jeśli chcesz używać Metallic to musisz dodać na scenę Reflection Probe inaczej obiekt będzie się poprostu robił ciemniejszy (Nie będzie miał skąd odbić brać i będą czarne)

Jak mówisz że wyglądają jakby były mokre, to może masz za duże Smoothness, zmniejsz je na 0.2 np. i będzie git.

Kolejna sprawa, czy
  • Odpowiedz