Wpis z mikrobloga

Dlaczego ludzie kupują 1.0t-1.2t czy oni nie mają serca dla przyszłych nabywców
Sam teraz jeżdżę 1400kg 2.0b ok 140KM szału nie ma, tira wyprzedzić to trzeba się chwilę zastanowić (przy 2 osobach bo przy 5 to już dramat), a oni kupują 1,0t 110KM
Zero sympatii dla następnego użytkownika tego auta

#motoryzacja

  • 20
@Norskee: To jest jakiś argument, bo 1,0t po mieście będzie całkiem niezłe ale gdzie przyjemność z jazdy, po czymś takim to się nie dziwię, że ludzie mówią, że nie lubią jeździć samochodem, przecież to właśnie cała przyjemność dać do odciny a potem to już przepisowo 50 xd
@sailor_73: nie do końca choć na pewno będzie ich proporcjonalnie mniej niż konstrukcji które są teraz
Bo dlaczego można było kupić stare auto
@komoornik: @komoornik: @komoornik: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Elastyczność nie za bardzo mi pomoże jak będę trzymać zakres 4-6k obr choć jest na to sposób odprężenie komory i większa turbina, z tym tirem to trochę taki sarkazm bo nierzadko wchodząc 70-80 wychodzę 150-160 po tirze czy to nawet samochodzie osobowym tylko o samą wielkość silnika 200Nm to mam teraz, a więcej wcale by nie zaszkodziło
@SpalaczBenzyny: A to już inna sprawa sam wiem jak siadam ze swojego do cordoby taty 1,6 zawrotne 75KM słabe ale auto ma niecałe 1100kg także rozpędza się wolno ale odczucie prędkości to jak prom kosmiczny a zakręty tylko po 3 zdrowaśkach
Sam teraz jeżdżę 1400kg 2.0b ok 140KM szału nie ma, tira wyprzedzić to trzeba się chwilę zastanowić (przy 2 osobach bo przy 5 to już dramat)

@jajak: To ja nie wiem, ja firmowym Masterem L3H2 wyprzedzam tiry bez problemu na trasie, o ile nie jestem wyładowany po dach, a pod butem mam 100 koni ledwo. Wy chyba serio jeździć nie umiecie.
Sam teraz jeżdżę 1400kg 2.0b ok 140KM szału nie ma

@jajak: generalnie te 1.0T ma 10s do setki ze skrzynią DSG i większy moment obrotowy od 2.0b wolnossącego, więc dynamika do 100km/h jest lepsza biorąc pod uwagę dostępność 200Nm zaraz przy 2500 obr/min, a nie przy 5500 jak w wolnossącym. Dynamiką jazdy do 100km/h zjada Twoje auto. Powyżej robią się już progi, ale V-max wynosi 196km/h czyli pewnie tyle ile Twoje
nie do końca choć na pewno będzie ich proporcjonalnie mniej niż konstrukcji które są teraz

Bo dlaczego można było kupić stare auto i powiedzieć że stan dobry, bo ktoś dbał i przetrwało a te co się zatarły, rozbiły itd ich już nie ma, to samo można powiedzieć o ludziach którzy dożyli 90 są bo dożyli


@jajak: ale wywód-bajzel, nawet nie chce mi sie tego analizować,
te 1.0 nie dożyją połowy przebiegów
@jajak: dawniej w segmencie B za 55 patyków (manual) byś dostał 1.2 lub 1.4 z 13-14 sekund do setki. Teraz masz 1.0 turbo z 10s do setki, taką samą żywotnością i spalaniem oraz niemożebnie większym momencie obrotowym. (i przy okazji większym nadwoziu)

Passat Variant B5 1415kg - 2.0 i 20V (131 Hp) ma 10.3 s do setki. więc nie dziwię się że do takiej kobyły potrzeba 2.0 żeby jechał tak samo
@jajak: jeździłem octavią 1.2 105, 1.0 110 czy tam 115, 1.4 150, 2.0 235, rapidem 1.2 110 z lpg, fabią 1.2 90 i 110.

Nie porównuj wolnossaka do silnika z turbo, nawet auto wielkości superba z silnikiem 1.4 150 koni zjada Twoje wolnossące 2.0 gdzie w aucie kompaktowym (golf, octavia, leon) ten sam 1.4 150 koni już #!$%@? całkiem żwawo bo ma 8,5 do 100 i super elastyczność.

W rapidzie tym