Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje pomocy. Mam pokemon let's go na #nintendoswitch i #pokemongo. Od środy, po aktualizacji poke go, nie mogę wyszukać nawzajem aplikacji by wysłać mystery boxa. Reset konsoli nie pomaga, rozwniez reset apki, telefonu czy czyszczenie danych oraz reinstalacja aplikacji. Kompletnie nie wiem co jest nie tak. Mam też problem z wysyłaniem boxow do innych ale zauważyłem że problem jest w momencie wielu sygnałów na raz...
Czy ktoś ma taki problem? Mój telefon to pocophone F1
  • 9
@Kryspin013 zajebista porada nie ma co...

@solidsnake7 no właśnie już jest problem z tym... Konsolą nie może się sparować z telefonem. A bt zawsze działał nawet jak był podłączony i mi band i pokeballem plus do telefonu. Jutro odparuje wszystko i spróbuję jeszcze raz
@Dzordz: Z osobistych doświadczeń, najlepiej rozłącz wszystkie urządzenia, które są podpięte do telefonu i zrestartuj go. Dodatkowo po ostatniej aktualizacji switcha zalecany jest restart poprzez przytrzymanie kilku sekund przycisku power i wybranie opcji restartu. Tylko jak rozumiem to już zrobiłeś.
@Dzordz: Ty za to sam nie zaczaiłeś, że jeśli powyższe rozwiązanie z reddita nie zadziałało to raczej musisz poczekać na następną aktualizacje. Za dużo osób się z tym #!$%@?. Nikt nie ogarnął uniwersalnego rozwiązania.