Wpis z mikrobloga

Tutaj proszę masz przykład zamknięcia ulicy Szewskiej we Wrocławiu.


@SOREAL: ale co z Szewską jest nie tak? Jakieś argumenty?
Wrzucasz artykuł który ma jeden ogólnikowy akapit o tej ulicy, zresztą nieprawdziwy, bo po Szewskiej jeżdżą auta, nie po całej, ale jeżdżą.
@wojtoon: https://blogs.shu.edu/nyc-history/jacob-riis-new-york/ proszę, tu przykład jak Nowy Jork radził sobie z przeludnieniem jeszcze w XIX i XX wieku. Nowy Jork nie zawsze wyglądał tak jak wygląda, a pięcie w górę wymusił właśnie napływ ludności i brak miejsca. Czy tak wygląda kompleksowe, zawczasu planowanie miasta to bym nie powiedziała. To jak sobie teraz z tym radzą to inna sprawa, napomknę jeszcze tylko o słynnym zamknięciu jednej z najbardziej ruchliwych ulic Nowego Jorku
@Verdu: każdy może jeździć komunikacją miejską, każdy może korzystać z miejskich rowerów/#!$%@?óg. W bardziej rozwiniętym zachodzie to norma. W Polsce na całe szczęście też nas to czeka.
Wyobraź sobie, że nie tylko ty masz auto i chcesz sie przemieszczać. Jest też masa innych ludzi z autami, poszerzając drogi spowodujesz, że ruch będzie uzależniony od transportu samochodowego i nie będzie miejsca na komunikacje. Większe drogi = więcej kierowców = większe korki. Już
@drzewko94: xD #!$%@? ale mądre brednie. I co dostawcy, niepełnosprawni, starzy, chorzy, mali, duzi mogą sobie przecież jeździć rowerem albo hulajnogą. Legit. Jak poszerzanie dróg sprawia, że ludzie więcej aut kupują to budowanie burdeli sprawi, że więcej #!$%@? sie zjedzie ?
@Verdu:

I co dostawcy, niepełnosprawni, starzy, chorzy, mali, duzi mogą sobie przecież jeździć rowerem albo hulajnogą.


Przecież napisałem: A dla tych co koniecznie MUSZĄ poruszać się autami, zostawione będą jednopasmowe aleje.
Czytaj na co odpisujesz. Poza tym oprócz rowerów/hulajnóg są TRAMWAJE/AUTOBUSY. Pisałem o komunikacji miejskiej też.

Jak poszerzanie dróg sprawia, że ludzie więcej aut kupują to budowanie burdeli sprawi, że więcej #!$%@? sie zjedzie ?


No chłopie, podałem Ci gotowe przykłady.