Wpis z mikrobloga

Ciąg dalszy mojego #zalesie o pkp/icc. Te gniazdka z przekreslonym laptopem nie działają, w moim wagonie bezprzedzialowym nie ma żadnych gniazdek, to samo w reszcie wagonów, pomijając dwa wagony, ale wszystko zajęte. Są w kiblach, ale po 10 minutach mnie konduktorka przegoniła xD Chyba się nie dogaduja, bo druga, młodsza nie miała z tym problemu. Aktualnie obserwuję ich położenie i taktycznie wybieram kibel na 15 minut, na 20% wystarczy, potem powrót na siedzenie i wsjo opjać bljać. Zapytacie czemu ksiazki sobie po prostu nie poczytam? Jeden z moich zleceniobiorców ma problem i muszę mieć z nim stały kontakt. Co do sytuacji na trasie Breslau-Danzig to jeżdżę nia kilka razy w miesiącu od 2014 roku i jest wręcz regres. Kojarzycie te wagony bezprzedziałowe z rozkladanymi stolikami i niebieskimi fotelami? Zniknęły coś ostatnio, a w 2014/2015 zawsze na takie trafialem. Na ich miejsce zaczęli te starsze pchać. Komfort jazdy już lepszy w tych kultowych pociagach z "mind the gap" SKMki. A ludzie jeszcze tego śmiesznego przedsiębiorstwa bronią xD Do tego wiecznie przepełnione wagony. No ale po 5 latach rozwoju i pewnie po wielu ważnych inwestycjach udało się PKP skrócić moja trasę z 3h40min do 2h50min! Dla kogoś kto niemal codziennie dojeżdża wszedzie pociągami to wypieprzylbym całą "górę" i dał kogoś z KW jako CEO. Ba, niech nawet ludzie z SKM (tak, wiem że to kilka spółek) tym zarządzają i tak pewnie lepiej to zrobią i wyjdzie na plus xD Ja wiem, że to nie trasa xxx - warszafka, ale jednak.. #pkp #intercity #kw #zalesie #pociagi #gownowpis
  • 1
@BlackDave: trochę beka z ciebie, że porównujesz firmę regionalną, która powstała 10 lat temu i musiała zakupić całkowicie nowy tabor z taką która istnieje od kilkudziesięciu lat i jej tabor jest modernizowany w od kilku lat bez przerwy (ba, Intercity wydaje na modernizacje i zakup nowych wagonów znacznie większe kwoty niż jakikolwiek przewoźnik regionalny).