Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z #krakow ma może jakieś kontakty albo mógłby mnie jakiś pokierować gdzie najlepiej wykonać rezonans magnetyczny kolana? Pasowałoby by go wykonać pod koniec tygodnia lub na początku następnego.

Domyślam się, że na NFZ raczej w takim terminie nie ma co liczyć. Jak w takim razie wygląda procedura w celu wykonania rezonansu? Trzeba się wcześniej udać na wizytę do ortopedy, żeby uzyskać skierowanie? Czy są laboratoria lub kliniki, które wykonują takie badanie bez skierowania za określoną stawkę?

Miałem wczoraj naderwanie więzadła pobocznego kolana i będę potrzebował rezonansu jak tylko zejdzie opuchlizna, ale jestem bardzo zielony w tym gdzie szukać pomocy i jak to zrobić.

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

#szpital #kontuzja #uraz #badania
  • 12
@zexan do przychodni i się zapisujesz na zabieg. Jak chcesz za darmo to do lekarza np. Ortopedy też do przychodni i on daje skierowania na zabiegi.
@zexan: 450 zł płaciłem na wiosnę za rezonans w:

Centrum Badań Klinicznych JCI. Jagiellońskie Centrum Innowacji Sp. z o.o.. Life Science Park, budynek C. ul. Bobrzyńskiego 14. 30 - 348 Kraków


Czekałem kilka/kilkanaście dni, na wyniki tez się czeka ze dwa tygodnie
@Scyzorro83: dzięki za info. Będę potrzebował jednak wyniki badań o wiele szybciej. Więc pozostaje dzwonić po klinikach i pytać jaki byłby czas oczekiwania na wyniki.
@zexan: prywatnie praktycznie od reki np w Rzeszów, wyniki na dostałem w 3 dni. Tak trzeba skierowanie ale zależy na co to badanie. Skierowanie od ortopedy. Kolejki do ortopedy u mnie około 6 mies, prywatnie tydzień. Lecze kręgosłup więc jestem w temacie
@Mlichal: mówisz, że jeśli mam skierowanie na rezonans, to rejestrować się do Szpitala uniwersyteckiego w Krakowie na ul. Mikołaja Kopernika 36 i może się uda w szybkim terminie uzyskać badanie rezonansowe?