Wpis z mikrobloga

Czesc wszystkim.
Pisze do Was w poszukiwaniu odpowiedzi na tematy związane z praca w geologii.
Czy jest ktos z Was po kierunku geologia stosowana?
Chciałbym dowiedzieć sie jak wyglada sytuacja z praca po tym kierunku. Interesują mnie konkrety, w jakiej branży pracujecie, ile zarabiacie i od czego to zależy.
Jaki jest Wasz staż, uprawnienia i jak sie to ma do zarobków?
Co polecacie, co odradzacie i dlaczego?
Jak wam sie podoba praca i co byście chcieli zmienic?
Jak wyglada praca po tym kierunku w pokrewnych branżach- geotechnika, budownictwo itp.
Mam nadzieje, ze znajdę tu takie osoby!
A moze ktos z Was korzystał z usług geologów? Jakie były ich zadania, ile musieliście i za co płacić, czy byliście zadowoleni?
Pytam, ponieważ jestem studentem geologii stosowanej na II stopniu i mam ciągle wiele pytań bez odpowiedzi odnośnie pracy. Bardzo ciężko znaleźć jakies dane, wpisy ludzi itp. na tematy związane z praca w geologii inżynierskiej.
Pozdro!
#geologia #geologiainzynierska #praca #geologiastosowana #uw #agh #geotechnika #budownictwo #inzynieria #uam #politechnikawarszawska #budowadomu #engineering #zarobki #studia
  • 19
@Scrimaglio: Wiem, że nie pomagam, ale pytanie "jak wygląda sytuacja z pracą na kierunku na którym studiuję" jest trochę dziwne z perspektywy osoby będącej już na studiach magisterskich. Zakładam, że na studiach inżynierskich/licencjackich musiałeś mieć jakieś praktyki, więc rynkiem pracy się musiałeś zainteresować. Mój jeden znajomy skończył geologię na UW, aktualnie robi doktorat.
@Scrimaglio: w Warszawie nie miałem problemu znaleźć pracy już na studiach. Praca w biurze przy dokumentach dot. hydro. Po 2 latach pracy 2500 na rękę bez uprawnień.
Po przenosinach do Poznania pracy szukałem ponad miesiąc, złożyłem ponad 15 CV, w końcu się udało. Głównie latam po terenie, noszę sprzęt, szneki, wyjazdy po budowach do nadzorów jako pomoc i takie tam. Generalnie się uwsteczniam.
Zrobiłem uprawnienia kat. XIII, ale nie ma to