Wpis z mikrobloga

Wysyłałem miesiąc temu paczkę za pobraniem.Adresat napisał mi że odbierze ją jako awizo bo nie będzie go w domu w tygodniu w którym paczka dotrze.Na stronie śledzenia napisane jest, że listonosz nie zostawił awizo tylko zdecydował o zwrocie.Paczka krążyła po Polsce,aż wczoraj dostałem list z Działu Obsługi Posprzedażowej z Koluszek, że muszę uiścić opłatę w wysokości 32 zł + 11 zł za zwrot paczki do mnie.Nie chcę płacić ze względu na błąd popełniony przez pocztę(Paczka pobraniowa awizowana powinna zostać na poczcie w mieście adresata przez 14 dni).A poza tym wartość paczki jest równa wartości opłat.Jak to rozwiązać?Pisać do nich maila?
#pocztapolska
  • 12
@haosek: Moim błędem może być źle zaadresowana przesyłka, chociaż zawsze sprawdzam czy dobrze przepisałem wszystko. Błędny adres podany przez adresata też odpada bo sprawdzałem na mapach i jest taka ulica w mieście do którego wysłałem paczkę. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pizzajestzajebista:
Jak trafiła do Koluszek to znaczy, że doręczenie oraz zwrot do nadawcy był niemożliwy. Przesyłki niedoreczalne nie podlegają awizacji, dlatego nastąpił natychmiastowy zwrot przesyłki. Tak samo jest przy odmowie przyjęcia.

Co do weryfikacji adresu na mapie to na Google Maps są błedy, nie zawsze budynek o danym adresie jest tam gdzie wskazuje. Do tego nawet jak masz jakiś budynek (blok) to nie sprawdzisz czy istnieje tam mieszkanie o konkretnym numerze