Wpis z mikrobloga

Mirki, mam opcje na zakup Mastera 2.3 w okazyjnej cenie. Auto ma przejechane 60tys, jedyny mankament jest taki że poprzedni właściciel nie zrobił w nim przeglądu przy 40tys, czyli olej i filtry od nowości nie zostały wymienione. Macie jakieś doświadczenie w temacie? Warto się zastanowić czy odpuścić ze względu na konsekwencje? Dodam że autko na firmę, musi zarabiać, robi około 500tys w 4 lata.
#mechanikasamochodowa #mechanika #samochody #bekaztransa
  • 16
Mastera 2.3 w okazyjnej cenie. Auto ma przejechane 60tys


@AmanitaMuscaria9: xD z takim przebiegiem na miedzynarodówce to jakies 4miesiące jezdzil... wez zobacz po grupach ludzie ostatnio oddawali leasingi bez odstepnego bo taki byl slaby poczatek roku ;/
@kozaqwawa: swoją drogą, jak to funkcjonuje że dwa trzy miesiące mogą kogoś położyć. Przecież na świętach mieli przerwę, kosztów nie było a terminy zapłaty wcześniejszych faktur leciały, więc zwyczajowo w styczniu jest trochę wolnej gotówki, dopiero na koneic lutego pojawia się zonk, gdy nie ma płatności bo była przerwa świąteczna w wykonywaniu pracy.
@VediViniVici: słowo klucz:cash flow. Leasingi, pensje kierowców i paliwo nie ma 60 dniowego terminu płatności :) Nagle się okazuje ze pierwszy kwartał #!$%@? (jak co roku) a pieniądze jeszcze nie spłyneły z grudnia. Pamiętam takich orłów z czestochowy pare lat temu, dwóch kierowników urwało się dziadowi, nabrali busów, wyciągneli kilku kierowców dokładając im +50% tego co zarabiali w swoich firmach i jezdzili pod intimem. Kilka miesięcy furczało aż miło to wzieli
@kozaqwawa: no ale właśnie cash flow w styczniu lutym jest raczej najlepszy w całym roku.

Ogólnie to z pojęciem cash flow i jego gotówkowym zabezpieczeniem, powiedzmy że miesięczny obrót trzeba mieć w gotówce, to przewoźnicy mają problem. Nnie tworzy się rezerw finansowych, a potem brakuje.

Ale przewaznie dzieje się to pod koniec roku.
@AmanitaMuscaria9

zdejmij miskę i głowicę, zobacz panewki, wał i zawory


To jest praktycznie remont silnika. Kto pokryje koszty?
Mam nadzieję że żartował, choć sądząc po jego wpisać mocno go wsiąkło w C+E.

A master 2.3 fura dobra, zobacz ile tego lata. Mój były samochód to master, 650k przebiegu, po 500 padły wtryski i turbo. Do dziś jeździ i ma się dobrze.
Faktem że w firmie był drugi i co chwilę z nim