Wpis z mikrobloga

@scamp: Widzę, że jesteś dumny ze swojego projektu. Ale może wyjaśnisz z czego? Z tego że używasz czterech programów, żeby zrobić prosty model? Przerost formy nad treścią. Ale przed kolegami będziesz szpanował jaki to ty (specjalnie z małej litery) jesteś artysta. Może byś lepiej wykorzystał komputer i napisał jakiś program?

@Bartholomew: Bo złożoność projektu jest spora, samych tekstur trochę. W architektonicznych i nie tylko projektach często korzysta się ze składowych podsatowych elementów.
Z drugiej strony jak się przyglądam to jest to do zrobienia ale ciekaw jestem jak to wygląda w 3d, jakie tam są praktyki, czy np rodzaje tych materiałów są w postaci bibliotek gdzie już jest określona rzezroczystość, odbicia światła itp?
@Saeglopur: Jeśli to jest projekt niekomercyjny to grafik raczej zawsze będzie się starał wykonać pracę samodzielnie. Najwyżej skorzysta z jakichś materiałów referencyjnych (zdjęć, planów). Chyba że masz na myśli jakieś superposte rzeczy typu gotowa tekstura jakiegoś metalu czy plastiku.

W przypadku prac zleconych, gdy liczy się czas korzysta się z gotowców.