Wpis z mikrobloga

Siema mirki, od kilku dni chodzą za mną pewne refleksje dot. przyszłości po maturze, która jest już za rogiem. Mianowicie, zastanawiam się nad tym czy opłaca się pchać w transport, a w zasadzie w pracę #kierowcytira, żeby odłożyć pieniądze na własne lokum przez te 2-4 lata na międzynarodówce, czy może pójść na studia na WSPolu (do szkółki policyjnej mam dosłownie 10km) w celu późniejszej aplikacji do szeregów #policja. Na prace kierowcy patrzę głównie przez pryzmat pieniędzy (kolega jeździ dla firmy 7400 na rękę i miałbym tam miejsce w podwójnej obsadzie właśnie z tym kolegą). Za studiami natomiast przemawia późniejsza praca w budżetówce, co prawda zarobki w policji nie są rewelacyjne i trzeba przebrnąć przez etap prewencji, ale w tym przypadku byłbym cały czas w domu, nie musiałbym odstawiać siłowni, przyjaciół, a kto wie, może na studiach poznałbym jakąś spoko #rozowypasek. Jestem w Technikum o profilu operatora obrabiarek numerycznych CNC. Orientowałem się i np w #niemcy w tym zawodzie idzie zarobić naprawdę dobre pieniądze rzędu 4000-5000 Euro. Problem w tym, że ta praca jest strasznie monotonna i mnie nudzi. Widzicie jakieś inne alternatywy, aby to w przyszłości jakoś dobrze wyglądało, a nie żebym żył od 1 do 1 i martwił się czy wystarczy.
#praca #pracbaza #studia #matura #przyszlosc #pomocy #technikum #kierowcy #wspol
  • 16
Jak liczy się dla ciebie tylko kasa to idź w stronę pracy w Niemczech. W Policji dużo nie zarobisz, a jak nie będziesz nią "żył", nie masz powołania to tylko osiwiejesz i nabawisz się nerwicy. Co prawda jeśli nie masz ogromnych wydatków nie martwisz się, czy ci starczy od 1 do 1, ale grafik się zmienia średnio raz na tydzień, są alarmy, 3 zmianowy system pracy, ryzyko utraty życia i zdrowia... I