Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim Mirkom, wiem, że takich tematów jakie poruszę było już dużo, ale nie znalazłem tutaj żadnej odpowiedzi, która jest klarowna tak więc chodzi o #emigracja Mianowice mam 23 lata za rok kończę licencjat z Logistyki specjalizacja transport i spedycja, technikum logistyczne ukończone, mój różowy pasek kończy studia pielęgniarskie i ma możliwość wykonywania zawodu od Lipca, jest w moim wieku, dodam jeszcze, że za rok bierzemy ślub więc do jakichkolwiek przeprowadzek mamy jeszcze trochę czasu, Ja studiuję i mam wykształcenie logistyczne, niestety nie mam jeszcze doświadczenia w tej materii, doświadczenie mam ze sprzedażą dla klientów detalicznych, hurtowych, pracą na magazynie a nawet foliowaniem szyb samochodowych czy obszywaniem dywanów(także jak widać żadnej pracy się nie boję) i teraz pytanie do was drodzy wykopowicze ponieważ wielu z was jest na emigracji lub macie z nią doświadczenie jaki kraj byście wybrali na emigracje, ja głownie myślałem nad Europą, ale to w dzisiejszych czasach jest jak pole minowe patrzą na sytuację wielu krajów europejskich, sam byłem w wielu krajach na wycieczkach, rodzinę mam w Szwecji i Anglii, aczkolwiek Szwecja odpada nie widzę przyszłości swojej tam ani przyszłości tego kraju, byłem tam wielokrotnie znam bardzo dobrze tamte realia, zależy mi na tym żeby kraj był przede wszystkim spokojny, bezpieczny zarobki żeby były godne, nie muszą być gigantyczne nie potrzebuje S-klasy czy X6 wystarczy kilkuletnie auto i dom, który pomieści mnie i moją rodzinę(mam nadzieję, na 3-4 dzieci, dlatego zależy mi na ich rozwoju, szansach i bezpieczeństwie) Ja patrząc na dzisiejszą sytuacje w Europie zastanawiam się nad Irlandią, Szwajcarią lub Islandią, jeżeli są osoby tam mieszkające liczę na wasze opinie, każda opinia się przyda, w Irlandii mam mało znajomych więc nie mam dużej grupy porównawczej jeżeli chodzi o warunki tam, na pewno plus to język angielski(dla mnie najbardziej przystępny i na poziomie B2) stabilna sytuacj