Wpis z mikrobloga

Moja kamera do auta xiaomi 70 mai głupieje podczas odpalania silnika ( proso o format, oraz jest podpięta pod zasilanie po zapłonie, dokładnie pod szyberdach mojego 206 ) zauważyłem że gdy troszkę poczekam kilka sekund zanim odpalę ( z włączonym zapłonem) to wszystko jest ok , zapewne potrzeba wlutowac lub podłączyć jakiś stabilizator napięcia ew. Kondensator? Jestem zielony jeżeli chodzi o założenia teoretyczne, potrafię lutować, pół auta rozebrać oraz zloYc do kupy ale jeżeli chodzi o castomowe przeróbki elektryczne wymagające obliczen to lipa ,dlatego piszę tutaj a nie na elektrodzie , moja różowa zapomina ( albo jej się nie chce)czekać kilka s przed odpaleniem dlatego muszę to rozwiązać
#kamerkasamochodowa #elektroda #auto
  • 15
@wk26t już mi się przypomniało , rozdupcilem wtyczkę zasilacza ( pozbawiłem ja obudowy aby się zmieściło wszystko) i podłączyłem pod zasilanie po zapłonie ( gniazdo zapalniczki w 206 też jest po zapłonie więc teoretycznie nie powinno być różnicy) miałem 2 kamery i każda bateria lit on umrze od tylu cykli ładowania oraz od wahań temperatury , mam w w204 na kondensatorze i wszystko jest ok
@Nie_quatschen kurde wiadomo, tyle cykli ładowania masakrycznie działa na żywotność baterii ale mam swoje auto ponad 4 lata i od początku yi dash cam podłączone pod zapłon, bateria tam to również li on i śmiga, ja na Twoim miejscu podlavzylbym zasilanie pod bezpieczniki, jeśli masz obok kierownicy albo pod stacyjke, możesz kupić taką przejściówkę z gniazda na kabelki jak wysyłałem wyżej, podłączyć okrągły zasilacz który też wysyłałem wyżej i wtedy do niego