Wpis z mikrobloga

@Hive_pl: #hive #wroclaw #awaria

Dzisiaj ok 11:30 rozpocząłem przejazd hulajnogą nr 18515, która stała skraju strefy, (okolice Mostów Warszawskich), hulajnoga bez problemów się odbłokowala i rozpocząłem kurs, po ok 10 min chciałem zakończyć kurs przy ul. Ignacego Daszyńskiego 80,niestety hulajnoga pokazywala że jestem poza strefa, więc udałem się dalej( w głąb strefy) gdyż myślałem że to chwilowym błąd gps hulajnogi) po dotarciu do parku Tołpy przy ul Prusa ( w strefie, z kilkoma hulajnogami obok) ponownie próbowałem zakończyć przejazd, wylogować się, przeinstalować aplikację,niestety bez skutecznie. Jako że udaję się właśnie na lotnisko nie mogłem poświęcić więcej czasu na zakończenie przejazdu w związku z czym piszę z prośbą o pomoc w wyjaśieniu zaistniałej syacji, gdyż nie chciałbym zostać obciążony kosztami wynikającego z awarii sprzętu. Wysłałem maila ze screen z lokalizacją hulajnogi i numerem, czy mogę.zrobić coś jeszcze żeby zakończyć ten feralny przejazd i nie stracić pieniędzy z konta ?
  • 15
@iErdo: Wystarczy screen z aplikacji i wiadomość do naszego supportu mailowego lub na messengerze. Zawsze warto przełączyć hulajnogę w tryb pauzy a następnie próbować zakończyć przejazd.
@LanMann: gimbusy znalazły sposób jak jeździć "za darmo" (jakby im tych wczorajszych 200 kodów było za mało :-) i "bez rejestracji". Ma to związek z gazem do dechy i kręcącym się kołem napędowym, ale nie znam szczegółów (widziałem smarkacza, jak stał na światłach z podniesionym kołem). Później wyjeżdżają poza strefę i dewastują sprzęt. Ognisko jest w okolicach Legnickiej / Zachodniej, ale wiedza (zaraza) się rozprzestrzenia. @Hive_pl: Zróbcie coś z tym,