wie ktoś dlaczego co chwile musze aktualizować srodek platnosci na amazonie, przy czym przesuwają dostawę już o tydzień? Nawet produktu nie wysłali a miał być w poniedziałek... I'm so mad. PS: jak to ominąć żeby wreszcie mi wysłali?
@benson_jaca: kontaktuj sie z supportem, nie wiem czemu musisz aktualizowac platnosci, dziwi mnie to. Natomiast jesli przesuwaja dostawe, to to juz jest nie fajnie, pewnie braki w magazynie i mozesz im powiedziec, ze nie jestes zadowolony ze sposobu obslugi zakupu. Zazwyczaj w ramach zadoscuczynienia dostaje sie 5-10€ znizki na kolejne zakupy.
@benson_jaca: sprobuj wejsc przez "my orders" czy tam "moje zamowienia" nie wiem z jakiego amazonu korzystasz. Tam po prawej powinny byc buttony do kontaktu z supportem.
@PurpleHaze: Dobra, wyjasniło się xD Miałem limit na płatności internetowe na karcie i dlatego odrzucało. Myśłałem, przez to że na rozliczeniowym mam miasto z Ł a na amazonie nie można wpisywać polskich znaków.
PS: jak to ominąć żeby wreszcie mi wysłali?
#amazon #kurier ##!$%@? #xiaomi #mi9 #pomocy #pytanie
Natomiast jesli przesuwaja dostawe, to to juz jest nie fajnie, pewnie braki w magazynie i mozesz im powiedziec, ze nie jestes zadowolony ze sposobu obslugi zakupu.
Zazwyczaj w ramach zadoscuczynienia dostaje sie 5-10€ znizki na kolejne zakupy.
Tam po prawej powinny byc buttony do kontaktu z supportem.
Jesli nie tam, to sprobuj tedy:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=504874&ref_=footer_gw_m_b_he