Wpis z mikrobloga

#kurier #kurierzy #fedex

Po krótce opiszę historię zamówienia w jednym sklepie internetowym Sport-shop.pl - 10.06 zamówiłem sprzęt sportowy, jedno urządzenie do domowego użytku, tego samego dnia zostało odebrane przez kuriera Fedex i już na drugi dzień paczka była w magazynie w Krakowie. Niestety od tego czasu nie została do mnie dostarczona, po dużej ilości czasu spędzonego na infolinii po prostu straciłem nadzieję, że paczka w ogóle się znajdzie. Próby zlokalizowania trwały ponad 2 tygodnie, w związku z tym zdecydowałem orezygnacji z zakupu w sklepie. Niestety poinformowali mnie, że pieniędzy nie oddadzą (1150pln), póki paczka nie wróci do nich z magazynu Fedex, nic jednak nie robią żeby ją odzyskać. Teraz pytanie do Was, czy sprzedawca ma prawo do czegoś takiego?
Pobierz
źródło: comment_t8UE69N8kiwXQeNrI0L6Bs2CgG2RuLdL.jpg
  • 4
@Hoguett: za paczkę do momentu dostarczenia jej do Ciebie odpowiada sklep, to nie Twoja sprawa, że fedex leci w #!$%@? i nie może tego dostarczyć, sklep powinien Ci kasę oddać bez żadnego ale bo Ty nawet towaru na oczy nie widziałeś, napisz do nich wezwanie do zwrotu wpłaconych pieniędzy i niech sobie sprawę sami rozwiązują, możesz oczywiście postraszyć ich UOKiK, może to coś da, no i też napisz do Fedex czy
@Hoguett: Oni chcieli zwrócić nadawcy przesyłkę, kiedy nawet nie została podjęta żadna próba doręczenia?
Widzę, że w FedEx kompletnie nic się nie zmieniło od czasów, kiedy próbowałem wysłać nimi paczkę i kurier przez kilka tygodni nie pojawiał się po jej odbiór. W sumie paczka w systemie wisi do dzisiaj, że oczekuje na odbiór przez kuriera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sklep ma Tobie dostarczyć towar, jeśli się z