Wpis z mikrobloga

#priorityline #gearbest @GearBest_Polska
Info odnosnie paczek, ktore maja status

2019-07-14 18:00:33 Port of Destination BUD, Parcel arrived at the airport.
W koncu ktos tam zrozumial, ze paczki prawie 3 tyg leza na jakims lotnisku i juz mi nie polecaja czekac na paczke, teraz mam czekac az im odpowie ktos tam skads tam ¯\_(ツ)_/¯

Thanks for your reply.

We will open a report with the shipping company to inquire about the status and whereabouts of your order, this process usually takes between 7 and 14 days, the intention is to have a response from the shipping company to try to have your package delivered. soon as possible.
  • 22
@Rumuncajz: dodatkowo sam im do tickedu coś nowego napisałem z tym co się dzieje dalej z tym zamówieniem/paczka żeby zobaczyć co odpowiedzą tak z głupa żeby zobaczyć jaka kolejna bajkę wymyśla bajkopisarze
@Avrinnn: hahaha dobre odpowiedź od DPD jak to siedzi w jakimś bud ( pewnie Chiny ) to tak jakby mieć 2 poczty i pisać do drugiej ee co jest skoro nie dostało DPD bo niema tego e trackingu to wina po stronie tej pierwszej a z 1 im nie odpowiedzą bo mają w dupie to bo Chiny lub inny Hong kong jest więc i tak się nic nie dowiemy dostałem to
@Qkret: Przecież wiem, mam tą samą sytuację. Kupione 6, wysłane 9 i status "2019-07-14 18:00:33 Port of Destination BUD, Parcel arrived at the airport.", krótko mówiąc, żenada, pewnie poczekamy sobie jeszcze z miesiąc. Potem trzeba anulować.
@Rumuncajz: #!$%@?, zrobiłem spór na PayPal bo to są jaja. Gearbest odpisał na spór, że jest jeszcze w "estimated time frame", który się kończy dzisiaj. Jak po weekendzie nic się nie zmieni to im napiszę jeszcze raz i jak znowu coś zmyślą to zmienie to w rozszczenie i PayPal się tym zajmie.
W tackingu na GB piszę że paczka jeszcze nie nadana, wiec jeśli otworze spór na paypal w środę czyli 31 dni, od zamówienia to liczę że poważnie potraktują sprawę. Miał ktoś już okazję odzyskać pieniądze tą metodą ?
@Cyclinger: Dlaczego głupków? Przecież to w ich interesie żebyś Ty jako kupujący nadal korzystał z ich platformy. Czekam w tym momencie półtora miesiąca na telefon, który miał dojść dawno temu wg. tego co podali na stronie. Kolega co zamówił tydzień po mnie telefon ma już go od tygodnia. Przy zamówieniu wybrałem opcje "DPD", a na trackingu DPD jest pusto. Głupek to przy takiej sprawie nie oddał by Ci kasy. Przyzwyczaiłeś się
@Cyclinger: W kontraście do takiego traktowania masz normalnie zachodnie marki typu Nike gdzie nawet nie chcą od Ciebie zdjęcia jak czegoś zabrakło w paczce i nie dość, że Ci oddadzą hajs to jeszcze dostaniesz specjalny kupon -15% na wszystko, żebyś im wybaczył. Na Zalando spóźnili mi się z wysyłką ekspresową o jeden dzień więc oddali koszty wysyłki (40zł) i jeszcze dali kupon -10%. Dzięki temu ja kupie tam jeszcze raz, potem
@AXYZE Tak, robiłem w podobnej sytuacji. Odpisali że przesyłka została wysłana, sprzedawca ma wiarygodne wytłumaczenia i należy czekać. A to o czym pisałeś o podejściu do klienta to się zgadza. Gearbest to jednak chińska cebula i należy o tym pamiętać. Gorsze podejście do klienta ale jednak telefon 500 zł taniej jak w PL.
@Cyclinger: Gdyby nie okres wakacyjny moglbym czekac ale... 7.08 wylatuje i wracam 30.08, wiec nawet jak paczka przyjdzie to nie bedzie mial jej kto odebrac. Nie wiem ile paczki trzyma DPD w punktach odbioru, pewnie ze 3 dni i pozniej odsyla do nadawcy. Nie mam innej opcji niz spor, ze paczka wg przewoznika DPD od 9.07 nawet nie zostala nadana.