Wpis z mikrobloga

Reklamowałem wczoraj telewizor w MediaExpert.
Taka historia:

Wchodzę do sklepu z pudłem z TV…jeszcze dobrze nie minąłem kas/obsługi klienta…już jakaś Pani krzyczy ile to ma cali?
- 55" proszę Pani
- To się powinno zgłaszać w serwisie przez stronę i przyjadą do domu.
- (już wiem że mówi o serwisie producenta ale zapytałem) W jakim serwisie?
- No w serwisie LG (pudło miałem po LG, w środku inny TV)
- Ale wie Pani co to rękojmia prawda? Serwis producenta jej nie zrealizuje.
Karpik, cisza.

A jeszcze z 2 miesiące temu, większość sieciówek miała kontrole UOKIK w temacie podejśćia do reklamacj / rękojmi etc.

Niecały miesiąc temu coś tam kupowałem, obok mnie małżeństwo reklamowało telefon (po raz 3), obsługa oczywiście usilnie próbowała wymusić zgłoszenie na Gwarancję, a nie rękojmię:
Obsługa: Wiedza Państwo, na gwarancje będzie szybciej, zaraz naprawią i telefon będzie można dalej używać.
Mąż: Widzisz Grażyna, oddajmy na gwarancję.
Żona: No ale wie Pani, to już 3 raz oddajemy, a on ciągle nie działa, chciałabym sprawny telefon albo zwrot pieniędzy...
Obsługa: Ale jak oddadzą Państwo na Rękojmie to długo trwa, nie wiadomo jak rozpatrzą etc.

Poirytowany sytuacją, perfidnie podszedłem i dosyć głośno poinformowałem małżeństwo jakie prawa przysługują im z tytułu rękojmi, a jakie z tytułu gwarancji. Zapadła niezręczna cisza, Pani z obsługi czerwona na twarzy....

Pamiętajcie Mirki i Mirabelki, rękojmia, zawsze :F.

EDIT: Inną sprawą jest to, w jaki sposób sklepy prezentują kroki reklamacji na swoich stronach internetowych.
Ogromne banery GWARANCJA SZYBCIEJ, RĘKOJMIA DŁUŻEJ etc Żeby się coś doklikać trzeba się trochę namęczyć :F.
#reklamacja #rekojmia #mediaexpert
uysy - Reklamowałem wczoraj telewizor w MediaExpert.
Taka historia:

Wchodzę do sk...

źródło: comment_2DqQmLS1rBdIP050mdn4scNTKbfV1htU.jpg

Pobierz
  • 114
@dr_Acula: Pamiętaj, na wszystko co załatwiasz masz brać papier, żeby w razie kwiatków mieć "dupokryjkę" do UOKIK. Na dyże AGD jest normalnie przepis, że sklep pokrywa koszty demontażu i transportu (nie pamiętam numerka teraz). Zadzwoń do UOKIK i Ci wszystko ładnie wytłumaczą, serio :). Absolutnie nie interesuje Cię żaden serwis producenta, tylko i wyłącznie obsługa przez sklep.
Wyróżniamy:

1) reklamację z tytułu gwarancji (odpowiada producent)


@gridstream: niby tak, ale nie za bardzo :-)
Odpowiada gwarant. Zaś gwarantem może być producent, ale równie dobrze może być to importer lub sprzedawca, a nie producent...
@uysy fajna grafika, ale przedstawia swiat idealny. Co jezeli sprzedawca uzna że towar zniszczony z Twojej winy i odmowi naprawy? np. Buty sie rozkleiły bo chodził w nich pan po wodzie (chociaz wcale tak nie bylo)?