Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@DigitalGirl: skanuj to, podkataloguj elektronicznie, a papiery wrzuć do szafy pospinane spinaczami. Jak będziesz potrzebować zajrzeć to zajrzyj do plików, jak będziesz potrzebować oryginału - odkopiesz
  • Odpowiedz
@DigitalGirl: Segragator, skaner i niszczarka. To co może być potrzebne z powodów formalnych (tj potrzebuję oryginału dokumentu), do segregatora. To co jest potrzebne tylko i wyłącznie ze względu na dane na nich zawarte, do skanera i niszczarki.
  • Odpowiedz
@DigitalGirl: Segregatory, albo pionowe teczki na dokumenty, chociaż to już drogie rozwiązanie. Z segregatorów korzystają wszystkie księgowe, chyba nikt nie wie więcej o porządku w dokumentach ;P
  • Odpowiedz
@DigitalGirl: mam takie segregatory bo kiedyś chciałem mieć porządek, ale szybko mi się znudziło i wrzucam wszystko jak leci, jak potrzebuje czegoś to wszystko wysypuje na kupę i grzebie (czas szukania umilam sobie rzucaniem przekleństw).
  • Odpowiedz
@DigitalGirl @Koliat @MamutStyle @GaiusBaltar Kartony składane z IKEA, takie te z otworami na bokach, otwierane od góry - w nich teczki na poszczególne sprawy. Na ważniejsza 'sfere' czy jakby 'sekcje' osobny karton i w nim właśnie podział na teczki.

KAŻDY dokument zeskanowany! Jeśli nie dobrze opisany bezpośrednio to opisany jest folder. Sprawy jednorazowe w folderach wg lat, pewne kategorie nazwane i dopiero w nich podział wg lat. To oczywiście na OneDrive żeby
  • Odpowiedz