Wpis z mikrobloga

Jeżeli liczycie na to, że grafika będzie lepsza w dniu wypuszczenia gry, niż to co widać teraz to xD - w skrócie nie liczcie na to.

Prawie nigdy nie zdarzyło się, aby gra w dniu premiery miała lepszą grafikę niż to co było wcześniej pokazywane na materiałach promocyjnych. Po 2 CB77 przejdzie jeszcze pewnie optymalizację w wyniku której jeszcze bardziej pogorszą nie najlepszą już oprawę graficzna.

Ostatni promyk nadziei w modderach czyli społeczności.

Trzeba będzie instalować 100 modów na poprawę grafiki. Po instalacji gry trzeba będzie dodać "trochę" ulepszaczy...
Anti-suck FX Engine, STLM77, Cyberpunk E3 Edition, NextGen Graphics, UHD textures, ConsoleNO!, Extreme Graphics Options, Advanced FX, Visuals Pro, Increased LOD, Improved Particle Effects.

I dopiero gra będzie wyglądać jako-tako. Tylko do jej odpalenia będą potrzebne 4 tytany RTX w SLI. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#cyberpunk2077
  • 13
@FightMaker ale wysryw, pomijając fakt, że w grach RPG grafika nie ma kluczowego znaczenia to samo nagranie mogło zostać zrobione dawno temu przy jednej ze starszych wersji, kiedy same tekstury nie były jeszcze dopracowane. gra powstaje kilka lat, można liczyć się z tym, że grafika nie będzie na poziomie konkurencji, ale nie spodziewam się by była na gorszym niż choćby ta z gier z tego roku.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FightMaker: miałem tak z wiedźminem 3, bez modów ciężko się grało bo jakieś takie brzydkie to było a jak dodałem mody graficzne to wyglądało to prawie tak dobrze jak na pierwszych filmach promujących grę