Wpis z mikrobloga

Mały update:
Po starcie mojej pierwszej stacji kosmicznej bawiłem się trochę z modami, zainstalowałem jeden skalujący system do rozmiarów bliższych naszemu oraz dodającego wiele nowych planet/księżyców. Co za tym idzie, Kerbin urósł i zjadł orbitę mojej stacji kosmicznej (RIP), straciłem tez misję na Munie ( ͡° ʖ̯ ͡°) Łącznie zmarło 6 kerbali.

Wczoraj wyniosłem nową stację kosmiczną i w sumie wyszło na dobre bo miałem szansę poprawić błędy jakie popełniłem przy pierwszej.
Cel główny to rozbudowa stacji, nie tylko w wiekszą ilość instrumentów badawczych, ale przede wszystkim system tankowania. Do tego czasu muszę podbić poziomy kerbali, by łatwiej było dokować, dlatego tez dzisiejsza misja to lądowanie na Munie wraz z autonomicznym Roverem.

Podsumowanie: Przy następnych misjach, pojazdy muszę inaczej umiejscowić bo wytracanie prędkości na Munie było okropne, silnik nie mógł pracować na więcej niż 20% bo od przeciwwagi roveru systemy zaczynały wariować i cały lądownik się obracał.

Wołam @Carmina_burana bo chciał :)

#ksp #kerbale #kerbalspaceprogram
sebastian-ka-735 - Mały update: 
Po starcie mojej pierwszej stacji kosmicznej bawiłe...

źródło: comment_wl5dsaLVvebzl7adovWLP9l6uMQ4hkDW.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@Carmina_burana:
Ten jest 10/10 - https://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/160878-ksp-173-astronomers-visual-pack-v383-endgame/ z teksturami 8k. Do tego PlanetShine, Kopernicus, Scatterer, EnvironmentalVisualEnhancements i KSPRC. Takiego połączenia używałem i gra wyglądała najpiękniej, jednak fpsy na planetach spadały do 20 i nie bardzo dało się grać, nie wiadomo dokładnie na czym polega problem, jedni mówią, że to bug wersji 1.7.3, który w połączeniu z Kopernicusem spawnuje za dużo obiektów wokół ciebie (mun rock itp).

Ten nowy, skalujący i dodający inne
sebastian-ka-735 - @Carmina_burana: 
Ten jest 10/10 - https://forum.kerbalspaceprogr...
  • Odpowiedz
@Carmina_burana: własnie nie wszystkie, więc najlepiej własnoręcznie pobrać i zainstalować, a potem przez CKANa sprawdzić czy ewentualnie są jakieś aktualizacje.
https://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/160878-ksp-173-astronomers-visual-pack-v383-endgame/ tu masz zalinkowane wszystkie potrzebne mody. Mam każdy oprócz Distant Object Enhancement (srednio realistyczne dla mnie), chmury w 43k i KS3P (instalowałem, ale nie działa na 1.7.3)

Jak chcesz do tego JNSQ - https://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/184880-17x-jnsq-07-17-june-2019/ to na koniec bez problemu możesz dodać, tylko na starych save'ach trochę lipa, bo jak masz
  • Odpowiedz