Wpis z mikrobloga

Cześć mirki, słuchajcie co za poj*bana akcja, dziś kupując zagraniczny bilet autokarowy kartą #mastercard poprzez stronę hoppa.com pobrało mi z niej pieniądze, ale nie otrzymałem żadnego potwierdzenia. Pisałem do tej firmy, ale w odpowiedzi przesłali mi wiadomość z dziesięcioma podpunktami - jakie dane mam im odesłać, odesłałem wszystkie, prócz danych karty, napisałem, że przesyłanie danych karty e-mailem nie jest bezpieczne ( #cyberbezpieczenstwo . Niestety po tym kontakt z nimi się urwał.
Napisałem do banku, bo w tej sytuacji chcę skorzystać z #chargeback
Na końcu zamówienia (po zalogowaniu się w małym, wewnętrznym okienku do banku oraz potwierdzeniu transakcji w aplikacji mobilnej banku), zamiast potwierdzenia, które powinno być od razu, pojawił się napis 'Failed 3D Secure'. Przy czym była to moja trzecia próba płatności tam, ponieważ przy dwóch poprzednich nawet nie zdążyłem potwierdzić w aplikacji, bo po upływie kilkunastu-kilkudziesięciu sekund, automatycznie okienko banku znikało i zamiast niego pojawiał się ten sam napis: 'Failed 3D Secure'. Tak jakby na tej stronie internetowej (hoppa.com) mieli mechanizm, który anuluje próbę płatności po pływie tego bardzo krótkiego czasu - podczas którego trzeba się zalogować na konto w banku i potwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej.
Mieliście podobne historie? Oprócz napisania do banku, napisałem też ponownie do tego 'hoppa' (tym razem załączyłem potwierdzenie transakcji\pobrania (nie zablokowania) pieniędzy z banku, ale coś czuję, że oni mnie zleją - mają moje pieniądze i mogę się bujać. Napisałem też do MasterCard, ale oni odpisali bym kontaktował się z bankiem.
#internet #technologia #bankowosc #banki #januszebiznesu #podroze #zakupy #zakupyonline #pytanie #pytaniedoeksperta #zalesie #dziendobry #zaku
  • 10
@Wollier: minęło paręnaście minut i nie ma zwrotu pieniędzy. Wydaje mi się, że to może potrwać z kilka dni - oczywiście zakładając zwrot ze strony banku, bo ta firma transportowa to jacyś pajace.
@rtg_: no niestety spodziewam się, że to może potrwać :/ pasuje teraz kupić przejazd gdzie indziej, tylko drożej, bo ta firma jest niepoważna, przy drugiej płatności mogłoby być to samo albo powiedzieliby, że przecież kupiłem i wszystko jest ok, mimo, że otrzymaliby dwie płatności.
Tak tylko wołam z podsumowaniem: sprawa (chargeback) zgłoszona do banku 11 września, odpowiedź od banku (przyjęcie) 16 września, zwrot 17 września. Więc sprawa zakończona, jednak pojawiła się inna z tym samym wyjazdem ('problem' z noclegiem, a jeszcze do tego nieszczęsnego wyjazdu nie doszło) jak ktoś jest ciekawy -> tu.
@Wollier @tempy123 @rtg_