Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Z reguły każda firma to precyzuje. Np xkom maja zwrot na firmę, morele już nie. Dzwoniłem do stacjonarnego to nie wiedzieli a dział obsługi klienta do 16...
A czemu od razu rozważasz zwrot?

Co do pytania to:
Wersja elegancka - zadzwoń, zapytaj, przyjmij ewentualną negatywną odpowiedź na klatę.
Wersja lekko januszowata - kup prywatnie, a potem poproś o fakturę do paragonu.
@szewcu222:
Pfff, jak ja się cieszę że w tym roku już ostatecznie machnąłem na wszelakie zabawy w B2B w Polsce. Wszystko byle "uszczelniać" nie oglądając się na wygodę uczciwych (i nie chodzi mi o "testowanie" z paragonów, a choćby zwykłe sytuacje gdzie pracownik zapomniał poprosić o fakturę)... ()
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Tak. Wszystko co się dzieje demotywuje ludzi do zakładania własnych biznesów a naklania do nic nie robienia, nie kształcenia się i ogólnie siedzenia na dupie