Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Oczywiście, że są różne stale. Mazda korzystała z jakiegoś chrzszczonego gówna, gdy Audi w modelu A4 B5 czy Passat B5 blachę, która prawie nie rdzewieje.

@kupkesobieciagne:
Za to trochę nowsze B7 #!$%@? że aż miło. Tylne nadkola od środka, ranty nadkoli, podobnie z przodu. Na temat B8 też jest podobnie - często jeszcze w ASO likwidowali korozję na gwarancji (głównie błotniki i podwozie).
Fajna technologia Audi, od modelu B5 poszła zdecydowanie...
  • Odpowiedz
Za to trochę nowsze B7 #!$%@? że aż miło. Tylne nadkola od środka, ranty nadkoli, podobnie z przodu.


@Matvei: No niestety, powrócili do poziomu konkurencji(który się ogromnie polepszył względem swoich starszych generacji) przykładowo BMW z ich E90.

Na temat B8 też jest podobnie


Nie znam korozji podwozia w B8.
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne:

"Audi w modelu A4 B5 czy Passat B5 blachę, która prawie nie rdzewieje." - a tutaj to parskłem na głos XD Zaraz będziesz pisał, że gniją te walone i kombinowane, ale gówno prawda, nie ma na to reguły. A4 B5 rdzewieją błotniki przód, pod uszczelkami rudo, podłoga ruda, passerati to samo..

cała grupa VAG to jeśli chodzi o technologię i jakość dno i wodorosty, mówi Ci to ktoś, kto przez
  • Odpowiedz
"Audi w modelu A4 B5 czy Passat B5 blachę, która prawie nie rdzewieje." - a tutaj to parskłem na głos XD Zaraz będziesz pisał, że gniją te walone i kombinowane, ale gówno prawda, nie ma na to reguły. A4 B5 rdzewieją błotniki przód, pod uszczelkami rudo, podłoga ruda, passerati to samo..


@perzon: A4 B5 i siłą rzeczy Passat B5, który jest sklepany z tej blachy mają niesamowitą odporność na korozję, auta
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: z Tobą nie ma żadnej rozmowy, jak z ajfoniarzem. Takiemu też jak wytkiesz 10 rzeczy w których przegrywa z jakimś 10x tańszym Xiaomi, to i tak powie że ajfon ma zajebisty aparat i te 10 słabych punktów przemilczy.

Ani audi ani passat nie mają dobrej odporności na rdzę, nawet wyższe modele jak a6 nie mają odporności na rdze. To co napisałeś tylko potwierdza że audi to gniot. Jeśli ktoś zaprojektował
  • Odpowiedz
Ani audi ani passat nie mają dobrej odporności na rdzę


Generacja 80 i B5 najlepszą na rynku.

nawet wyższe modele jak a6 nie mają odporności na rdze.


@perzon: Tak, A6 C5 ma już zdecydowanie gorsze blachy.

To co napisałeś tylko potwierdza że audi to gniot. Jeśli ktoś zaprojektował auto, w którym przez piankę rdzewieją nadkola


Ktoś zaprojektował samochód, w którym przez piankę jest lepsza akustyka i wyciszenie oraz po 15 latach
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: Z 80 przyznam Ci rację, bo mam w rodzinie takie auto i o nim, w kwestii rdzy nie można złego słowa powiedzieć.

Po co dawać do auta piankę poprawiającą akustykę, skoro w Audi (mniej więcej od A4 B5) są ciągłe problemy z uszczelkami, które nawet po 3-4 latach potrafią być całe spękane i nie mają swoich właściwości, przez co w środku, pomimo napęczniałych od wody pianek do wygłuszenia świszczy wiatr
  • Odpowiedz
Ale po co to odbijanie piłeczki ?


@perzon: Ale to ty odbiłeś piłeczkę...

nie umiesz przyznać, że Audi jest w czymś słabe ?


Być słabym, czyli słabszym niż inni. Audi w niczym nie jest słabsze niż inni. Jak im się psują elementy(a psują), innym również się psują, nie są tym samym gorsi niż inni. W zestawieniach bezawaryjności, nie licząc Porsche to zwykle najmniej awaryjna marka Europy, światowo tuż pod Lexusem/Toyotą. Audi
  • Odpowiedz