Wpis z mikrobloga

#orlenuczy #orlen swietna jest ta Wasza aplikacja z opcja płatności, ale błagam jak macie jakiś problem na stacji i nie można zapłacić, prosto - albo niech ktoś naklei karteczkę NIE DZIAŁA, albo blokujcie punkty z poziomu serwera. Dzwonienie do banku co chwila i składanie dyspozycji zdjęcia blokady z rachunku jest irytujące, a możliwość płatności telefonem spod dystrybutora jest zbyt genialna żeby z niej rezygnować.
  • 16
  • Odpowiedz
Dzwonienie do banku co chwila i składanie dyspozycji zdjęcia blokady


@jeshu: mógłbyś proszę rozwinąć? Ostatnio widziałam wpis o aplikacji i sama chciałam z niej zacząć korzystać ale jak mam jeszcze dzwonić po bankach to chyba podziękuję.
  • Odpowiedz
  • 0
@Booty_Gurl: Jak chcesz zapłacić i wyskoczy komunikat o problemach w aplikacji Orlen, kwota jest blokowana na karcie która masz podpiętą, wiec trzeba zadzwonić do banku celem złożenia dyspozycji zdjęcia blokady.
  • Odpowiedz
  • 1
@grzemach: W przeciągu 2 tygodni zdarzyło mnie się 3 razy na różnych stacjach Orlen. Za każdym razem pracownik mówił ze maja problemy na stacji.
  • Odpowiedz
  • 0
@Booty_Gurl: Wiesz, niewiele trzeba - jakbym zobaczył kartkę naklejona na qr code, to normalnie wybrałbym się do kasy. Tym bardziej, że pracownica powiedziała ze maja problem od rana. To dlaczego nie ma procedury informowania klienta?
  • Odpowiedz
@jeshu: a bo w tym kraju jakiekolwiek procedury działają poprawnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wydaje mi się, że blokowanie punktów z poziomu serwera byłoby dobrym rozwiązaniem. Do tego jakieś kary umowne dla januszerki, której nie chce się naprawiać lub wywieszać głupiej kartki.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@jeshu: ja tam z reguły olewam takie problemy i płacę jeszcze raz. Blokada zdejmuje się sama po godzinie.
  • Odpowiedz